Παρατείνεται εκ νέου η απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από ΜΜΕ
Παρατείνεται εκ νέου κατά τρεις μήνες (από 1η Οκτωβρίου 2016 αντί από 2 Ιουλίου 2016 που ίσχυε) η προθεσμία για τη διαδικασία της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ, σύμφωνα με τροπολογία του υπουργού Επικρατείας, Νίκου Παππά.
Spotlight
-
Προκλητικός ο Τσελίκ για τα θαλάσσια πάρκα στο Αιγαίο: «Δεν θα δεχτούμε μονομερείς ενέργειες»
-
Φοιτητής βρήκε παξιμάδι... βίδας στη σαλάτα που έτρωγε στο Πολυτεχνείο Κρήτης
-
Στα χέρια όχι και τόσο λαμπρών μυαλών ο πυρηνικός υποβρυχιακός στόλος της Κίνας
-
Οι 4 κακές συνήθειες που πρέπει να «κόψετε» αν θέλετε να εξελιχθείτε
Παρατείνεται εκ νέου κατά τρεις μήνες (από 1η Οκτωβρίου 2016 αντί από 2 Ιουλίου 2016 που ίσχυε) η προθεσμία για τη διαδικασία της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ, σύμφωνα με τροπολογία του υπουργού Επικρατείας, Νίκου Παππά.
Η τροπολογία κατατέθηκε στο σχέδιο νόμου με τίτλο: «Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων, ενσωμάτωση της οδηγίας 2013/30/ΕΕ, τροποποίηση του π.δ. 148/2009 και άλλες διατάξεις».
Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση που κατατέθηκε στη Βουλή, οι προθεσμίες έχουν αποδειχθεί ασφυκτικές για τις επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον διαφημιστικό τομέα.
Προκειμένου να διευκολυνθεί η ομαλή προσαρμογή του επιχειρηματικού κόσμου στις νέες υποχρεώσεις, παρατείνεται η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων για χρονικό διάστημα τριών μηνών, έως την 1η Οκτωβρίου 2016, ώστε να υπάρξει ο απαραίτητος χρόνος προσαρμογής των διαφημιστικών επιχειρήσεων στις νέες ρυθμίσεις.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις