Διάκριση της AbbVie στα Corporate Affairs Excellence Awards 2016
Η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie τιμήθηκε με Αριστείο στην κατηγορία «Εσωτερική Επικοινωνία» στο πλαίσιο του θεσμού «Corporate Affairs Excellence Awards 2016», που διοργάνωσε ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
Η βιοφαρμακευτική εταιρεία AbbVie τιμήθηκε με Αριστείο στην κατηγορία «Εσωτερική Επικοινωνία» στο πλαίσιο του θεσμού «Corporate Affairs Excellence Awards 2016», που διοργάνωσε ο Τομέας Εταιρικών Υποθέσεων της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).
Η διάκριση αυτή αφορούσε το πρόγραμμα εσωτερικής επικοινωνίας σχετικά με την έγκριση σκευάσματος της AbbVie για τη θεραπεία ασθενών με διαπυητική ιδρωταδενίτιδα, μια σοβαρή δερματολογική νόσο για την οποία έως τώρα δεν υπήρχε διαθέσιμη εγκεκριμένη φαρμακευτική αγωγή.
Με κεντρικό μήνυμα τη φράση «Πάμε με τόλμη εκεί που κανείς άλλος δεν είχε πάει ποτέ πριν», σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μια ολοκληρωμένη σειρά ενεργειών βασισμένη στην ευφάνταστη και ελκυστική ιδέα της εξερεύνησης του διαστήματος. Αφήνοντας πίσω τις συνηθισμένες μεθόδους επικοινωνίας, η ομάδα Δερματολογίας της AbbVie κατάφερε να αναδείξει στους συναδέλφους της, τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που συνεπάγεται η δραστηριοποίηση της εταιρείας σε μια νέα αγορά, να τους ενημερώσει σχετικά με τη νόσο και τις επιπτώσεις της στους ασθενείς αλλά και να προωθήσει τη σημασία της ομαδικής δουλειάς για την επίτευξη των στόχων του οργανισμού.
Στο πλαίσιο των δράσεων του προγράμματος δημιουργήθηκε, μεταξύ άλλων, ένα πρωτότυπο, διαδραστικό, εκπαιδευτικό παιχνίδι αναφορικά με τις επιπτώσεις της νόσου μέσα από καθημερινά αντικείμενα, τα οποία οι ασθενείς έχουν τη συνήθεια να χρησιμοποιούν, ώστε να ανακουφιστούν από τα συμπτώματά τους. Παράλληλα, οι εργαζόμενοι της εταιρείας είχαν την ευκαιρία να κάνουν μια ενδιαφέρουσα ξενάγηση στο Εθνικό Αστεροσκοπείο, η οποία περιελάμβανε μια εμπνευσμένη ομιλία αστροφυσικού, την ομαδική κατασκευή και εκτόξευση ενός πυραύλου από πλαστικό μπουκάλι και την παρατήρηση του ουρανού από τηλεσκόπιο. Στο τέλος της εκδήλωσης, όλοι οι συμμετέχοντες έλαβαν ως αναμνηστικό ένα κομμάτι από έναν κόσμο όπου «κανείς δεν έχει πάει ποτέ πριν», ένα μετεωρίτη ηλικίας >4.000 ετών.
Η κα Ζέφη Βλαχοπιώτη, Brand Manager της AbbVie, κατά την τελετή απονομής των βραβείων, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στην Αίγλη Ζαππείου, δήλωσε: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τη βράβευσή μας, καθώς οι δράσεις του προγράμματος αυτού, αποτελούν αντιπροσωπευτικό δείγμα της καινοτόμου και δημιουργικής κουλτούρας της AbbVie. Μια κουλτούρα, η οποία πάντα με επίκεντρο τους ασθενείς και σεβόμενη την επιστημονικότητα μιας παγκόσμιας βιοφαρμακευτικής εταιρείας, διέπει όλες μας τις δραστηριότητες, τόσο προς τους εμπλεκόμενους στο χώρο της Υγείας, όσο και προς τους ίδιους τους εργαζομένους.»
health.in.gr
- Ο Πάτρικ Γκίμπσον έγινε η «φωνή» του Τζέιμς Μποντ, αλλά δεν θα φορέσει το κοστούμι του 007
- Ολυμπιακός: Από την Αθήνα στην Αστάνα – Το ταξίδι των Πειραιωτών στο Καζακστάν (vid)
- Δημιουργήθηκε Μουσείο Μαθητικής Ιστορίας στο Κορακοβούνι Βόρειας Κυνουρίας
- Ανδρουλάκης: Live η τοποθέτησή του στη Βουλή για το «κυκλοφοριακό χάος και την υποβάθμιση των ΜΜΜ στην Αττική»
- Σέμνη Καρούζου: Ένα μικρό «ευχαριστώ» διά χειρός Μανόλη Ανδρόνικου
- Νιγηρία: Έρευνες για κύκλωμα εμπορίας οργάνων μετά από φρικιαστική ανακάλυψη σε αστυνομική έφοδο

