Παρασκευή 19 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
«Μαϊμού» ή κακής ποιότητας το 40% των προϊόντων που πωλείται στην Κίνα διαδικτυακά

«Μαϊμού» ή κακής ποιότητας το 40% των προϊόντων που πωλείται στην Κίνα διαδικτυακά

Πάνω από 40% των προϊόντων που πουλήθηκαν στην Κίνα μέσω του διαδικτύου το 2014 ήταν είτε απομιμήσεις είτε κακής ποιότητας, σύμφωνα με το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της χώρας Xinhua, δίνοντας μια εικόνα της έκτασης του προβλήματος που στοιχειώνει τον γρήγορα ανερχόμενο κλάδο των διαδικτυακών πωλήσεων.

Πάνω από 40% των προϊόντων που πουλήθηκαν στην Κίνα μέσω του διαδικτύου το 2014 ήταν είτε απομιμήσεις είτε κακής ποιότητας, σύμφωνα με το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της χώρας Xinhua, δίνοντας μια εικόνα της έκτασης του προβλήματος που στοιχειώνει τον γρήγορα ανερχόμενο κλάδο των διαδικτυακών πωλήσεων.

Σύμφωνα με την αναφορά, η οποία παραδόθηκε στους ανώτατους αξιωματούχους της χώρας την Τρίτη, λιγότερα από 59% των προϊόντων που πουλήθηκαν μέσω του διαδικτύου πέρσι ήταν αυθεντικά ή καλής ποιότητας.

Η Κίνα προσπαθεί να αποτινάξει τη φήμη της ως χώρα κατασκευής παραποιημένων προϊόντων και απομιμήσεων, το οποίο είναι μακροχρόνιο και μεγάλο πρόβλημα για γνωστές μάρκες που θέλουν να διεισδύσουν στην κινεζική αγορά όπως η Apple με το iPhone και η γραμμή πολυτελών προϊόντων LVMH.

Η γιγαντιαία κινεζική διαδικτυακή επιχείρηση Alibaba Group Holding έχει δώσει μάχη για να μείνει εκτός της αμερικανικής «μαύρης λίστας» προϊόντων-μαϊμού μετά από ανανεωμένη πίεση φέτος από τις ΗΠΑ που αφορά προϊόντα τα οποία διακινεί μέσω του διαδικτύου.

Στην αναφορά του, το πρακτορείο κάλεσε τις αρχές να «αυξήσουν τους νόμους σχετικά με το διαδικτυακό εμπόριο, να βελτιώσουν την επόπτευσή του και να ξεκαθαρίσουν τα δικαιώματα των καταναλωτών και τις ευθύνες των πωλητών». Πρόσθεσε ότι αυτά ήταν αναγκαία λόγω της αλματώδους αύξησης των διαδικτυακών πωλήσεων, οι οποίες ανέβηκαν κατά 40% πέρσι σε 2,8 τρισ. γιουάν (441,84 δισ. δολάρια).

Η Κίνα θέλει να ενισχύσει την προστασία των καταναλωτών που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, όπου υπάρχουν αρκετές ασάφειες για το πώς μπορούν οι καταναλωτές να διεκδικήσουν αποζημίωση ή ευθύνες από τους πωλητές. Σύμφωνα με την έκθεση, πέρσι καταγράφηκαν 77.800 παράπονα καταναλωτών για τις διαδικτυακές αγορές τους, μια απότομη αύξηση 356,6% από το 2013.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ/Reuters

Sports in

Γιατί δεν παίζουν στην Αγγλία ο Μασούρας και ο Ντόη

Ο Ολυμπιακός θα κοντραριστεί με την Άστον Βίλα στις 2 Μαϊου χωρίς τους δύο ποδοσφαιριστές του.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 19 Απριλίου 2024