Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024
weather-icon 21o
Toyota Hilux 2016: Ο όγδοος σαμουράι

Toyota Hilux 2016: Ο όγδοος σαμουράι

H ιαπωνική φίρμα παρουσιάζει -και- την ευρωπαϊκή εκδοχή της νέας, όγδοης γενιάς του δημοφιλούς pick-up.


Η Toyota έκανε τα αποκαλυπτήρια της ευρωπαϊκής εκδοχής του επαγγελματικού της μοντέλου που πλέον φτάνει την όγδοη γενιά του.

Χωρίς ουσιαστικές διαφορές από την «παγκόσμια» εκδοχή του, το νέο, ευρωπαϊκό Hilux έχει κατά 7,0 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος και κατά 2,0 εκατοστά μεγαλύτερο πλάτος, ενώ μειώνει οριακά το ύψος του.

Στην όψη του ξεχωρίζουν τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED που υπογραμμίζονται από LED ημέρας ενώ, χάρη στην πιο αδρή σχεδίαση των προφυλακτήρων και τις πιο μυώδεις γραμμές του αμαξώματος και τους διογκωμένους θόλους το Hilux αποκτά μια πιο προσεγμένη και σπορ εικόνα.

Αντίστοιχη είναι και η προσέγγιση στο εσωτερικό όπου το νέο Hilux υπόσχεται υψηλότερης ποιότητας υλικά και πιο σύγχρονη σχεδίαση.

Στα χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται, το νέο τιμόνι, το βελτιωμένο σύστημα κλιματισμού ενώ στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η επτά ιντσών οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης.

Παράλληλα με τη βελτιωμένη εικόνα το Hilux υπόσχεται μειωμένα επίπεδα θορύβου και κραδασμών στο εσωτερικό χάρη σε αντίστοιχες βελτιώσεις.

Σε επίπεδο κινητήρων το Hilux θα είναι διαθέσιμο στην ευρωπαϊκή επικράτεια με μια επιλογή τριών κινητήρων πετρελαίου και ένα βενζίνης.

Αναλυτικότερα, εφαλτήριο για την γκάμα αποτελεί ο 2,5 λίτρων D-4D με απόδοση 102 ίππους και 269 Nm ροπής, ψηλότερα τοποθετείται ένας D-4D 2,5 λίτρων με 149 ίππους και 400 Nm ροπής ενώ την κορυφαία πετρελαιοκίνητη επιλογή εξοπλίζει ένα μοτέρ 2,8 λίτρων με 176 ίππους και 450 Nm ροπής.

Την μοναδική βενζινοκίνητη επιλογή εφοδιάζει κινητήρας 2,7 λίτρων με 165 ίππους και 245 Nm.

Αναλόγως με την επιλογή κινητήρα, το Hilux διατίθεται με ένα βελτιωμένο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με το ισάριθμων σχέσεων αυτόματο ECT ενώ τις προδιαγραφές του συμπληρώνει, προαιρετικά, σύστημα τετρακίνησης.

Βελτιωμένο είναι και το πλαίσιο του Hilux ενώ, αναβαθμισμένος είναι και ο εξοπλισμός του που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης Active Traction Control, το σύστημα υποβοήθησης σε κατάβαση (Downhill Assist Control) και σε ανάβαση (Hill Start Assist Control).

auto.in.gr

Only in

Δημήτρης Ψαθάς: Αίσχη και ντροπές της επταετίας

«Γινόντουσαν τέτοια πράματα;»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2024