Επένδυση €40.000 στην AllCanCode για να μάθουν προγραμματισμό τα παιδιά
Το εκκολαπτήριο νεοφυών επιχειρήσεων του Ομίλου Quest, IQbility, ανακοίνωσε νέα επένδυση στην εταιρεία Allcancode Inc. Η Allcancode αναπτύσσει ένα εκπαιδευτικό σύστημα βασισμένο σε ηλεκτρονικό παιχνίδι περιπέτειας, με το οποίο παιδιά 6 έως 12 ετών μαθαίνουν να προγραμματίζουν ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
Το εκκολαπτήριο νεοφυών επιχειρήσεων του Ομίλου Quest, IQbility, ανακοίνωσε νέα επένδυση στην εταιρεία Allcancode Inc. Η Allcancode αναπτύσσει ένα εκπαιδευτικό σύστημα βασισμένο σε ηλεκτρονικό παιχνίδι περιπέτειας, με το οποίο παιδιά 6 έως 12 ετών μαθαίνουν να προγραμματίζουν ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
Το πρώτο μέρος του παιχνιδιού «Τρέξε Μάρκο» ήδη διαθέσιμο για browsers και tablet, βασίζεται σε μια αυθεντική ιστορία περιπέτειας, ενώ έχει μεταφραστεί σε 20 γλώσσες και μετρά περισσότερους από 100.000 χρήστες. Ιδρυτές είναι οι Κώστας Καρολεμέας, Σπύρος Αλβέρτης, Βαγγέλης Μπαγιαρτάκης, Δημήτρης Καρατζαφέρης, Έρση Σπαθοπούλου, Κώστας Χαραλάς και Θάνος Παπαδέλης.
- Διαβάστε για το «Τρέξε Μάρκο» της AllCanCode στο tech.in.gr.
Το πλήρες εκπαιδευτικό σύστημα -που απευθύνεται στα σχολεία- θα είναι διαθέσιμο το φθινόπωρο του 2015, ενώ το συνολικό ύψος της επένδυσης είναι 40.000 ευρώ, στο οποίο συμμετέχει η IQbility και άλλοι angel investors.
- Διαβάστε πλήθος άρθρων για τον προγραμματισμό, την εκπαίδευση στο coding και τα παιδιά στο tech.in.gr
In.gr Τεχνολογία
- Τι έκαναν οι Τζάστιν Τριντό και Κέιτι Πέρι με τον Φούμιο Κισίντα και τη σύζυγό του, Γιούκο;
- Είναι λογικό; Τι σημαίνει όταν ερωτεύεσαι συνεχώς και πολύ γρήγορα
- Κουρέτας: Που πήγαν τα 50 εκατ. ευρώ της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών;
- Γιατί πλημμυρίζει σε κάθε βροχόπτωση η Αθήνα και γιατί βούλιαξε -ξανά- η Μάνδρα;
- Χάνεται ο στόχος για καθολική κάλυψη υγείας ως το 2030
- Σίνθια Ερίβο: Τιμήθηκε με το βραβείο Κερκ Ντάγκλας στο Φεστιβάλ της Σάντα Μπάρμπαρα


