Σειρά από διακρίσεις απέσπασαν τα ψηφιακά μέσα του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη στα φετινά Digital Media Awards (di/me 15) καταδεικνύοντας για ακόμη μια φορά ότι ο Οργανισμός κατέχει ηγετική και πρωτοποριακή θέση στο ελληνικό Διαδίκτυο.

Το in.gr, το μεγαλύτερο ελληνικό ενημερωτικό portal κέρδισε το Gold βραβείο στην κατηγορία Cross Platform Content (Web, Mobile, App) για το «in.gr content ecosystem». Πλέον, το περιεχόμενο του in.gr είναι διαθέσιμο σε υπολογιστές, smartphones, tablets, στη Samsung Smart TV ακόμα και στο αυτοκίνητο με ειδικές εφαρμογές, προσφέροντας στους αναγνώστες την πιο πλήρη λύση για την ενημέρωσή τους.

Παράλληλα, το in.gr κέρδισε και το Silver βραβείο στην κατηγορία Best Smart TV Content App για το «in.gr Smart TV applicaton» την οποία ανέπτυξε σε συνεργασία με τη Samsung Electronics Hellas για τη Samsung Smart TV. Η εν λόγω εφαρμογή μάλιστα είναι η πρώτη στην Ελλάδα που υποστηρίζει και εκφώνηση των ειδήσεων.

Το Cosmopolitan από την πλευρά του, κέρδισε Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Reader Interaction (Community Management) για το «Πάρε το Cosmo στα χέρια σου». Με την ενέργεια αυτή χιλιάδες αναγνώστριες του περιοδικού καθόρισαν μέσα από το cosmopolitan.gr ολόκληρη τη θεματολογία του τεύχους φεβρουαρίου 2015.

Επιπλέον, το Cosmopolitan, με τη συμμετοχή που υπέβαλε η Zenith Optimedia, απέσπασε Gold Dime, με την ενέργεια Cosmo Loves Beauty: Beauty School by L’ Oreal Paris!

Ο Δημήτρης Πεφάνης, διευθυντής του in.gr, παρέλαβε το Gold βραβείο στην κατηγορία Cross Platform Content (Web, Mobile, App) για το «in.gr content ecosystem»

Ο Τάκης Γεωργόπουλος, εμπορικός διευθυντής του ΔΟΛ, παρέλαβε το Silver βραβείο στην κατηγορία Best Smart TV Content App για το «in.gr Smart TV applicaton»

Η Λυδία Παπαϊωάννου, διευθύντρια του ελληνικού Cosmopolitan, παρέλαβε το Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Reader Interaction (Community Management) για το «Πάρε το Cosmo στα χέρια σου»

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ