Audi TT clubsport quattro concept: Αποκάλυψη τώρα
Μια εξεζητημένη εκδοχή του ΤΤ παρουσιάζει η γερμανική φίρμα στο φεστιβάλ του Worthersee η οποία αξιοποιώντας ένα καινοτόμο e-turbo, αποδίδει 600 ίππους και 650 Nm ροπής.
Η γερμανική φίρμα δημιούργησε μια σκληροπυρηνική, πρωτότυπη εκδοχή του ΤΤ με αφορμή το φεστιβάλ του Worthersee όπου παραδοσιακά έχουν την τιμητική τους εξεζητημένα τετράτροχα με την σφραγίδα του ομίλου VW.
Ξεκινώντας από «μέσα προς τα έξω» το TT clubsport quattro αξιοποιεί ένα διπλά υπερτροφοδοτούμενο TFSI πεντακύλινδρο κινητήρα με χωρητικότητα 2,5 λίτρων ο οποίος επωφελείται από ένα ηλεκτροκινούμενο υπερσυμπιεστή καυσαερίων (e-turbo), εξασφαλίζοντας στο γερμανικό coupe ισχύ 600 ίππων και 650 Nm ροπής.
Αυτό, σύμφωνα με την Audi, δίνει τη δυνατότητα στο πρωτότυπο ΤΤ να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 310 χλμ./ώρα. Σε ό,τι αφορά τη «χρησιμότητα» του ηλεκτρικού υπερσυμπιεστή αξίζει να σημειωθεί ότι το ΤΤ clubsport quattro καλύπτει απόσταση 16 μέτρων σε 2,5 δευτερόλεπτα, δηλαδή έξι μέτρα περισσότερα έναντι ενός TT με τον ίδιο κινητήρα αλλά χωρίς το «e-turbo».
Αν και η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν αναμένεται να αξιοποιηθεί για το ΤΤ-RS όπως ίσως θα περίμενε κανείς, ωστόσο, όπως σημειώνει ο Ulrich Hackenberg, επικεφαλής εξέλιξης στην Audi «πρόκειται για μια τεχνολογία που βρίσκεται κοντά στην παραγωγή».
Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του e-turbo ουσιαστικά εξαλείφει το φαινόμενο υστέρησης του turbo, εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση στις χαμηλές στροφές του κινητήρα. Συνοπτικά, η λειτουργία του έγκειται στην παρουσία ενός ηλεκτρικού μοτέρ που αναλαμβάνει να κινεί την φτερωτή του turbo, όταν η πίεση των καυσαερίων είναι ακόμα πολύ χαμηλή για να ενεργοποιηθεί ο υπερσυμπιεστής.
Τις προδιαγραφές του μηχανικού συνόλου του βάρους 1.396 κιλών concept car συμπληρώνει η παρουσία ενός μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς με τη συνδρομή του συστήματος quattrο.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται από κεραμικά δισκόφρενα διάστασης 370 χιλ. για τον μπροστινό άξονα.
Παράλληλα, σε σχέση με το «συμβατικό» ΤΤ, το σκληροπυρηνικό πρωτότυπο είναι κατά 15 εκατοστά φαρδύτερο ενώ, «δανείζεται « τη ρυθμιζόμενη ανθρακονημάτινη πτέρυγα που εξοπλίζει και το Audi Sport TT Cup.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζει ο κλωβός ασφαλείας από τιτάνιo και τα αγωνιστικά bucket καθίσματα με τις ζώνες τεσσάρων σημείων.
auto.in.gr
- ΗΠΑ: Το πρόστιμο της ΕΕ στο Χ είναι «επίθεση στον αμερικανικό λαό», λέει ο Ρούμπιο
- Βουρδέρης: «Αυτή η ομάδα απαξιώθηκε και δεν το αξίζει»
- Θεσσαλία: Κοντά στα όρια υπερχείλισης ο Πηνειός
- Γκιγιέρμο ντελ Τόρο: «Είμαι μεγάλος θαυμαστής του θανάτου και τον περιμένω με ανυπομονησία»
- Νωρίτερα θα επαναλειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης – Το πρόγραμμα των δρομολογίων
- Παπασταύρου: Τον Απρίλιο στην Ουάσινγκτον η υπουργική συνεδρίαση του 3+1 – «Η επιθετικότητα δεν οδηγεί σε επιρροή», διαμηνύει στην Τουρκία
