To Openfund επενδύει 300.000 ευρώ στην ανάγκη των e-shop για βίντεο
Το βίντεο αποτελεί το αποδοτικότερο μέσο παρουσίασης ενός προϊόντος σε ένα online περιβάλλον και ως εκ τούτου, συνιστά το καταλληλότερο περιεχόμενο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. H Goodvidio έρχεται να αναλάβει το δύσκολο έργο του εντοπισμού και και της αξιοποίησης των καταλληλότερων βίντεο από κοινωνικές πλατφόρμες φιλοξενίας βίντεο όπως το YouTube για καταστήματα που διαθέτουν ακόμα και χιλιάδες προϊόντα.
Το βίντεο αποτελεί το αποδοτικότερο μέσο παρουσίασης ενός προϊόντος σε ένα online περιβάλλον και ως εκ τούτου, συνιστά το καταλληλότερο περιεχόμενο για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. H Goodvidio έρχεται να αναλάβει το δύσκολο έργο του εντοπισμού και της αξιοποίησης των καταλληλότερων βίντεο από διάφορες πλατφόρμες φιλοξενίας βίντεο, όπως το YouTube και το Vimeo, για καταστήματα που διαθέτουν ακόμα και χιλιάδες προϊόντα. Το Jeremie Openfund II ανακοίνωσε επένδυση 300.000 ευρώ για την ανάπτυξη της υπηρεσίας και την προώθησή της στο εξωτερικό.
Ο Δημήτρης Κουρτέσης, συνιδρυτής και Chief Executive Officer της Goodvidio, είπε: «Η αναζήτηση επαναχρησιμοποιήσιμων βίντεο σε χαώδεις κοινωνικές πλατφόρμες όπως το YouTube και η διαχείριση αυτών των βίντεο σε μεγάλο αριθμό σελίδων είναι εξαιρετικά επίπονη διαδικασία για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Επιπλέον, χωρίς εξειδικευμένα εργαλεία που να καταγράφουν την απόδοση του περιεχομένου και να επιτρέπουν την αυτόματη βελτιστοποίηση του, τα ηλεκτρονικά καταστήματα επιτυγχάνουν λίγα για την βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών τους. Αυτό το κενό έρχεται να καλύψει η υπηρεσία λογισμικού που ανέπτυξε η Goodvidio».
Ο Κωνσταντίνος Μπρατάνης, συνιδρυτής και Chief Technology Officer της Goodvidio, είπε:
«Συνδυάζοντας τεχνολογία information filtering και ανθρώπινη κρίση, το λογισμικό της Goodvidio εντοπίζει και προτείνει αυτόματα τα καλύτερα βίντεο που υπάρχουν διαθέσιμα για ένα προϊόν σε μια σειρά από κοινωνικές πλατφόρμες βίντεο. Η υπηρεσία αυτοματοποιεί την εισαγωγή των βίντεο στις σελίδες του καταστήματος, καταγράφει συνεχώς την απόδοση του κάθε βίντεο με βάση την ανταπόκριση των επισκεπτών, και ανανεώνει το περιεχόμενο για να φέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα».
Οι συνιδρυτές της εταιρείας γνωρίστηκαν ενώ έκαναν διδακτορική έρευνα στο αντικείμενο του cloud computing και της «έξυπνης» διαχείρισης πληροφορίας, και στα τέλη του 2013 ξεκίνησαν να αναπτύσσουν ένα πρωτότυπο της υπηρεσίας. Το 2014 η ομάδα της Goodvidio διευρύνθηκε σημαντικά και σε σύντομο διάστημα η πρώτη έκδοση της υπηρεσίας τέθηκε σε πιλοτική δοκιμή με την συμμετοχή ηλεκτρονικών καταστημάτων από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ο Γεώργιος Τζιραλής, partner στο Jeremie Openfund ΙΙ, δήλωσε: «Το βίντεο παραμένει σήμερα δυσεπίλυτο πρόβλημα για τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Είμαστε χαρούμενοι να υποστηρίξουμε το όραμα μιας φιλόδοξης ομάδας με έδρα τη Θεσσαλονίκη, στην προσπάθειά της να δημιουργήσει μία ολοκληρωμένη και συνάμα απλή στη χρήση λύση για online retailers σε όλο τον κόσμο.»
Η υπηρεσία της Goodvidio είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμη σε πιλοτικό πρόγραμμα περιορισμένης πρόσβασης (private beta) στο οποίο ήδη συμμετέχουν επιχειρήσεις ecommerce από διάφορες χώρες, όπως μεγάλοι multichannel retailers, pure-play retailers μικρού και μεσαίου μεγέθους, αλλά και μεγάλες εταιρίες καταναλωτικών αγαθών. Ηλεκτρονικά καταστήματα που επιθυμούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην υπηρεσία μπορούν να εκδηλώσουν το ενδιαφέρον τους στην ιστοσελίδα της εταιρείας (http://goodvid.io/signup/).
In.gr Τεχνολογία
- Ο νέος τουριστικός χάρτης: Γιατί αλλάζουν οι προορισμοί και τι σημαίνει για την οικονομία
- «Κρυφός φόρος» η ακρίβεια στα τρόφιμα – Ο δραματικός αντίκτυπός της στην καθημερινότητα
- «Με έκαψε σήμερα» – Ο Τιμοτέ Σαλαμέ αποκαλύπτει το τελευταίο μήνυμα που έλαβε από τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο
- Ερώτηση Κ.Ο. ΠΑΣΟΚ: Σοβαρά στοιχεία για την ύπαρξη σκανδάλου στην διαχείριση κονδυλίων του ΙΝΕΔΙΒΙΜ
- ΑΕΚ: Τραυματίστηκε ο Κλαβέλ – Πολλά προβλήματα ενόψει Ολυμπιακού
- Στο ΕΚ θα μιλήσουν την Τρίτη Καρυστιανού, Ράμμος, Φαραντούρης για την υπεροχή του Ευρωπαϊκού Δικαίου σε υποθέσεις διαφθοράς
