Το tech.in.gr λατρεύει, όπως γνωρίζουν οι φανατικοί αναγνώστες του, τις διαρκείς ελληνικές προσπάθειες για διακρίσεις στον ψηφιακό μας κόσμο, είτε αφορούν προκλήσεις στο Excel, στον προγραμματισμό ή την ρομποτική.

Μια από τις νεότερες διακρίσεις για την οποία ενημερωθήκαμε ήταν η σημαντική επιτυχία της πολυπολιτισμικής ομάδας με την οποία συμμετείχε ο Ιωάννης Βαγάνωφ στο Google Online Marketing Challenge.

Η ομάδα των Juan Bastos από την Κολομβία, Chun-Nien Yang από την Ταϊβάν, Li-Fan Chuang επίσης από την Ταϊβάν, Ιωάννη Βαγάνωφ από την Ελλάδα, και Petar Trendafilov από την Βουλγαρία υπό την επίβλεψη του Δρ Mark Rouncefield πήρε την δεύτερη θέση στο Ηνωμένο Βασίλειο, την 10η στην Ευρώπη και την 28η παγκοσμίως, ανάμεσα σε δυόμισι χιλιάδες ομάδες ανά τον κόσμο (AdWords Business Semi-Finalists).

Η πρόκληση του διαγωνισμού της Google ήταν η βέλτιστη αξιοποίηση 250 δολαρίων (περίπου 200 ευρώ) για την προώθηση προϊόντων/υπηρεσιών μιας μικρής επιχείρησης μέσω Διαδικτύου, με τα εργαλεία της διοργανώτριας εταιρείας.

Το tech.in.gr επικοινώνησε με τον κ.Βαγάνωφ, ο οποίος μας μεταφέρει όχι μόνο την εμπειρία του από την μεγάλη, όπως αποδεικνύεται, πρόκληση, αλλά και χρήσιμες συμβουλές προς ναυτιλλομένους στο online marketing.

Διαβάστε το άρθρο του κ.Ιωάννη Βαγάνωφ, MSc E-Business & Innovation, School of Computing and Communications, Πανεπιστήμιο Λάνκαστερ, στο οποίο αναλύει την εμπειρία του, την πρόκληση και τα τρικ που έκανε η ομάδα του για να αναδείξει μια μικρή εταιρεία με 4 υπαλλήλους που προσέφερε ταξιδιωτικά πακέτα αποκλειστικά σε εθνικά πάρκα ανά τον κόσμο, με στόχο να τονώσει την φήμη της εταιρείας και να προσεγγίσει νέους πελάτες, έτοιμους για αγορά ταξιδιωτικού πακέτου.

Συγχαρητήρια, κ.Βαγάνωφ!

Ανθή Παναγιωτάκη, @anthi

In.gr Τεχνολογία