Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ο όμιλος Daimler πουλάει το μερίδιο του στην Tesla

Ο όμιλος Daimler πουλάει το μερίδιο του στην Tesla

Προς πώληση θέτουν οι Γερμανοί το μερίδιό τους στην εταιρεία του Elon Musk και του Model S χωρίς όμως, αυτό να επηρεάζει την τεχνολογική, μεταξύ τους συνεργασία.

Ο γερμανικός όμιλος αποφάσισε να αποχωριστεί το μερίδιο του 4% που κατέχει στην «ηλεκτροκίνητη» Tesla, χωρίς, ωστόσο, αυτό να επηρεάζει την μεταξύ τους τεχνολογική συνεργασία.

H πώληση του μεριδίου στην Tesla αναμένεται να φέρει, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις, στα ταμεία των Γερμανών, περίπου 780 εκατομμύρια δολάρια και τα οποία «… θα αξιοποιηθούν για την ενίσχυση των δραστηριοτήτων του ομίλου Daimler» όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται.

Υπενθυμίζεται ότι η Daimler είχε καταβάλλει το ποσό των 50 εκατομμυρίων δολαρίων για να αποκτήσει, τον Μάιο του 2009, μερίδιο 9,1% στην Tesla και το οποίο μειώθηκε, σταδιακά, στο σημερινό 4% μετά από αυξήσεις κεφαλαίου.

Η εξέλιξη αυτή, ωστόσο, δεν θα επηρεάσει τη συνεργασία των Daimler-Tesla σε ό,τι αφορά την παροχή «ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας» της αμερικανικής φίρμας σε Mercedes-Benz και smart.

Υπό την τεχνολογική πλευρά της συνεργασίας τους η οποία και θα εξακολουθεί να υφίσταται, η Tesla παρέχει ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες στους Γερμανούς και οι οποίες αξιοποιούνται για μοντέλα όπως το smart fortwo ed και η Mercedes-Benz B-Class Εlectric Vehicle.

«Η συνεργασία μας με την Tesla είναι πολύ επιτυχής και θα συνεχιστεί», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής του ομίλου Daimler, D. Zetsche.

To ίδιο υποστήριξε και ο επικεφαλής των οικονομικών του ομίλου Bοdo Uebber ο οποίος σε σχετική ανακοίνωση αναφέρει: «Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με την εξέλιξη της επένδυσής μας στην Tesla, ωστόσο δεν είναι απαραίτητο για την μεταξύ μας συνεργασία μας να έχουμε μερίδιο. Για αυτό το λόγο και αποφασίσαμε να διαθέσουμε το μερίδιο μετοχών μας».

Μέχρι στιγμής η Tesla δεν έχει εκδώσει κάποια ανακοίνωση σχετικά με την κίνηση της Daimler AG.

Σε μια προσπάθεια αποκωδικοποίησης της συγκεκριμένης κίνησης, οι αναλυτές αναφέρουν ότι ο λόγος εντοπίζεται στο γεγονός ότι η Daimler, απλώς, δεν χρειάζεται πλέον να έχει μερίδιο στην Tesla.

Αυτό με τη σειρά του ερμηνεύεται με το δεδομένο ότι ο ιδρυτής της καλιφορνέζικης φίρμας, Elon Musk, σε ένα άνοιγμά του προς το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας, υποσχέθηκε, τον Ιούνιο του 2014, να καταστήσει προσβάσιμη σε όλους την ηλεκτρική τεχνογνωσία της Tesla για ηλεκτροκίνητα και μπαταρίες αρκεί να την αξιοποιήσουν «με καλή πίστη».

auto.in.gr

Sports in

Άρης – Ολυμπιακός 1-1: Ο Ολυμπιακός μπορούσε, ο διαιτητής δεν ήθελε

«Χειρουργείο» του Ολυμπιακού στο Κλεάνθης Βικελίδης, με τον διαιτητή να σταματάει με το έτσι θέλω τους Ερυθρόλευκους.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024