Προς επαναλειτουργία η σηματοδότηση του σιδηρόδρομου
Υπεγράφη την Παρασκευή η σύμβαση για την ανάταξη της σηματοδότησης του σιδηροδρομικού δικτύου μεταξύ της ΕΡΓΟΣΕ και της κοινοπραξίας ΤΟΜΗ - ALSTOM, η οποία προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε δύο χρόνια και να κλείσει μία πονεμένη ιστορία του ΟΣΕ.
Spotlight
Ωστόσο, αυτή η πολύτιμη υποδομή, που υποσχόταν μεγαλύτερη χωρητικότητα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, έλεγχο της κυκλοφορίας από απόσταση με μειωμένο προσωπικό και ταχύτερο ταξίδι για τους επιβάτες, δεν λειτούργησε ποτέ κανονικά. Μάλιστα, από το 2010 και μετά βανδαλίζεται συστηματικά και δουλεύει σε λίγα τμήματα του δικτύου, με αποτέλεσμα η κατάσταση να έχει φτάσει στο απροχώρητο.
- Η αποκατάσταση (ανάταξη) των συστημάτων Σηματοδότησης –Τηλεδιοίκησης, ώστε αυτά να επανέλθουν στην καλή λειτουργική τους κατάσταση αλλά και η αναβάθμιση μέσω προσθήκης δυνατοτήτων και νέων λειτουργιών.
- Η εγκατάσταση καλωδίου οπτικών ινών κατά μήκος του έργου.
- Η προστασία των καλωδιώσεων χαλκού από κλοπές – δολιοφθορές
- Η αναβάθμιση των Σιδηροδρομικών Σταθμών μεταξύ ΟΙΝΟΗΣ –ΔΑΥΛΕΙΑΣ και μεταξύ ΔΟΜΟΚΟΥ –ΛΑΡΙΣΑΣ, και συγκεκριμένα η αντικατάσταση των υφισταμένων αλλαγών τροχιάς με αρμούς, με νέες αλλαγές συγκολλημένες επί στρωτήρων από σκυρόδεμα ή επί ξύλινων
- Η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Κιλκίς, στο τμήμα μεταξύ Χ.Θ. 29+500 (Νέα Φιλαδέλφεια) και Χ.Θ. 37+074 (Γαλλικός).
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις