Ελλάκτωρ: Υπογραφή σύμβασης στο Κατάρ για έργο αξίας 3,2 δισ. ευρώ
Σύμβαση για τη μελέτη και κατασκευή της γραμμής του «Gold Line Underground» του μετρό στη Ντόχα του Κατάρ, υπέγραψε η θυγατρική εταιρεία της Ελλάκτωρ, ΑΚΤΩΡ, ως Leader της κοινοπραξίας ALYSJ JV, με ποσοστό συμμετοχής 32%. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το έργο αποτελεί τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου του Κατάρ και η Gold Line (Χρυσή Γραμμή) είναι το μεγαλύτερο αυτοτελές κατασκευαστικό κομμάτι του μετρό της Ντόχα.
Spotlight
-
Συγκρούσεις στη Μέση Ανατολή, πόλεμος στην Ουκρανία, πυρηνικές απειλές – Οδεύουμε στον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο;
-
Αυτό που θα δεις πρώτα στην εικόνα αποκαλύπτει πολλά για την προσωπικότητά σου
-
ΚΕΠΕ: Ανησυχητικά τα στοιχεία για την παιδική φτώχεια – Να είμαστε σε διαρκή εγρήγορση
-
Ο άνθρωπος-κόλεϊ από την Ιαπωνία ξαναχτυπά με νέα βίντεο εναντίον Ακίτα
Σύμβαση για τη μελέτη και κατασκευή της γραμμής του «Gold Line Underground» του μετρό στη Ντόχα του Κατάρ, υπέγραψε η θυγατρική εταιρεία της Ελλάκτωρ, ΑΚΤΩΡ, ως Leader της κοινοπραξίας ALYSJ JV, με ποσοστό συμμετοχής 32%.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το έργο αποτελεί τμήμα του σιδηροδρομικού δικτύου του Κατάρ και η Gold Line (Χρυσή Γραμμή) είναι το μεγαλύτερο αυτοτελές κατασκευαστικό κομμάτι του μετρό της Ντόχα.
Η αξία της σύμβασης είναι 3,2 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ποσού των 770 εκατ. ευρώ, που ανήκει στη διακριτική ευχέρεια του πελάτη.
Η χάραξη της Gold Line διασχίζει τη Ντόχα, πρωτεύουσα του Κατάρ, από Ανατολή σε Δύση.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, τα βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου περιλαμβάνουν:
– 32 χλμ. συνολικά, υπόγειας σήραγγας με διάμετρο 6μ., που θα κατασκευαστεί με μηχανήματα ολομέτωπης κοπής (TBM).
– 128.000 προκατασκευασμένα στοιχεία σκυροδέματος για την εσωτερική επένδυση της σήραγγας.
– Ταυτόχρονη χρήση 6 μηχανημάτων ολομέτωπης κοπής (TBM).
– 13 υπόγειους σταθμούς υψηλής αρχιτεκτονικής, με τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα και εξοπλισμό.
– 2,5 εκατ. μ3 εκσκαφών των σταθμών.
– Ενσωμάτωση ~ 1 εκατ. μ3 σκυροδέματος.
– Στο έργο συμπεριλαμβάνονται κυκλοφορικές παρακάμψεις, καθώς και μετατοπίσεις δικτύων οργανισμών κοινής ωφελείας.
Η διάρκεια του έργου είναι 54 μήνες και προβλέπεται να ολοκληρωθεί τον Αύγουστο του 2018.
«Και με το έργο αυτό ενισχύεται η παρουσία της ΑΚΤΩΡ στο Κατάρ και τη Μ. Ανατολή και ενδυναμώνεται η στρατηγική της επιλογή να αναδειχθεί σε μια διεθνούς κύρους κατασκευαστική δύναμη» καταλήγει η ανακοίνωση της Ελλάκτωρ.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις