Με την πρώτη ματιά θα μπορούσε να πει κανείς ότι πρόκειται για την μέχρι σήμερα γνωστή Χ5. Ωστόσο, μια σειρά από λεπτομέρειες και κυρίως η “τάπα” -του προφανώς ηλεκτρικού- ανεφοδιασμού στο μπροστινό φτερό δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας, προδίδοντας την plug-in hybrid έκδοση του βαυαρικού SUV.

Έχοντας ήδη δώσει το στίγμα της ως πρωτότυπο στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο του 2013, ως Χ5 eDrive, η plug-in υβριδική έκδοση του SUV συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης με περιβολή που παραπέμπει περισσότερο στις μέχρι σήμερα γνωστές “απλές” εκδόσεις της παρά σε ένα φιλόδοξο plug-in υβριδικό.

Φυσικά, ωστόσο, αυτό πιθανότατα θα αλλάξει μέχρι την άφιξη της έκδοσης παραγωγής η οποία αναμένεται το 2015, με την X5 eDrive να ανακτά ορισμένα από τα αισθητικά στοιχεία του πρωτοτύπου στα οποία συγκαταλέγονται το διαφορετικό μπροστινό τμήμα, τα γαλάζια LED οι χαρακτηριστικές ζάντες και ορισμένες διαφορoποιήσεις που αφορούν την αεροδυναμική.

Όπως και να έχει με τη σχεδίαση, η X5 eDrive αναμένεται να διατηρήσει το μηχανικό σύνολο με το οποίο παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο.

Αυτό συνδυάζει τη λειτουργία ενός TwinPower Turbo τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα με ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 95 ίππων το οποίο, τροφοδοτείται με μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Το παραπάνω σύνολο δίνει τη δυνατότητα στην Χ5 eDrive να εμφανίζει τιμή μέσης κατανάλωσης 3,8 λίτρων/100 χλμ. και να εκλύει 90 γραμμ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα, ενώ, παράλληλα, μπορεί να κινηθεί και για 30 χλμ. βασιζόμενη αποκλειστικά στην ενέργεια των μπαταριών της.

Παράλληλα, η BMW X5 eDrive αναμένεται να είναι αποκλειστικά τετρακίνητη, ενώ σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις της, θα ολοκληρώνει τη διαδικασία από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου δευτερόλεπτα.

Auto Express