Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε μια πρωτότυπη εκδοχή του αστικού μοντέλου της η οποία θα κάνει πρεμιέρα στην έκθεση του Τόκυο και η οποία, συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα με μοτέρ πετρελαίου και η οποία, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της VW, θα οδηγήσει σε μια έκδοση παραγωγής.

Το VW Twin-up! όπως ονομάζεται το πρωτότυπο μοντέλο βασίζεται στην τεχνολογία του XL1 ή του “αυτοκινήτου του ενός λίτρου”, όπως έχει καθιερωθεί και αξιοποιεί ένα δικύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 800 κ.εκ. με απόδοση 47 ίππων και 119 Nm ροπής σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ ίδιας ισχύος και 139 Nm ροπής.

Ως αποτέλεσμα το VW Twin-up! έχει συνδυαστική ισχύ 74 ίππων και 214 Nm ροπής η οποία μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα μέσω ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Το σύνολο συμπληρώνουν μπαταρίες ιόντων λιθίου 8,6 kWh, ενώ η δεξαμενή καυσίμου ανέρχεται σε 33 λίτρα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνουν στη δημοσιότητα οι Γερμανοί, το Twin up! απαιτεί 8,8 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει έως τα 60 χλμ./ώρα, ενώ για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 15,7 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητά του περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 140 χλμ./ώρα στην υβριδική λειτουργία.

Ωστόσο, το σημαντικότερο στην περίπτωση του υβριδικού αστού, δεν είναι οι επιδόσεις, αλλά τα μεγέθη οικονομίας. Έτσι, το VW Twin-up! εμφανίζει τιμή κατανάλωσης καυσίμου 1,1 λίτρο/χλμ. εκλύοντας μόλις 27 γραμμ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.

Παράλληλα, με τα εντυπωσιακά μεγέθη οικονομίας το VW Twin-up! έχει τη δυνατότητα ηλεκτρικής αυτονομίας 50 χλμ. λειτουργία κατά την οποία μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως και 125 χλμ./ώρα.

auto.in.gr