Πέμπτη 18 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Όλη η αλήθεια για τα ελληνικά fashion weeks

Όλη η αλήθεια για τα ελληνικά fashion weeks

Η fashion blogger Χρύσα Οικονομοπούλου παρακολουθεί την ελληνική εβδομάδα μόδας και μοιράζεται τις (καυστικές) σκέψεις της μαζί μας.

Λουκία Λυκίδη. Φωτό abacapress.com/imaxtree

Αν είχες ως τώρα για τις επιδείξεις μόδας την εικόνα που σου κάρφωσε (… ή μάλλον, σου καρφίτσωσε, χοχο) στο μυαλό το Too Funky, θα σου συνιστούσα μια επίσκεψη στις αθηναϊκές εβδομάδες μόδας, μια ασπιρίνη και λίγη ξάπλα: σου εγγυώμαι, θα σου περάσει. Όχι ότι αμφισβητώ τον George Michael (KAI ΠΟΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΕΞΑΛΛΟΥ), είμαι σίγουρη πως οι ίσες δόσεις υστερίας, άγχους και χεριών που κουνιούνται στον αέρα είναι από τη ζωή βγαλμένες, απλώς για εμάς τους φτωχοδιάβολους της μόδας τα πράγματα είναι κάπως πιο ήπια. Και απλά. Και λιγότερο μεγαλειώδη. Και οι άνθρωποι που θα συναντήσεις είναι πολύ πιο αναμενόμενοι.
Ο Σχεδιαστής. Στα παρασκήνια που έχω βρεθεί τουλάχιστον εγώ, οι σχεδιαστές είναι από ήσυχοι και συγκεντρωμένοι (καμιά φορά έως και αμίλητοι), προσεκτικοί και πανταχού παρόντες για την ενδεχόμενη διαχείρηση κρίσης της τελευταίας στιγμής. Είναι για εκείνους η δουλειά μιας ολόκληρης σεζόν και δεν παίζουν με αυτά τα πράγματα – πώς να στο πω με άλλους όρους, είναι σαν να έχουν, ας πούμε, εξεταστική. Το μοδιστικό φολκλόρ είναι ελάχιστο: μην περιμένεις ταινία Δαλιανίδη.
Οι Συνεργάτες. Πιο loud, επειδή έχουν λιγότερο άγχος από τον πρωταγωνιστή, συνεπώς μπορούν να κάνουν και κανα αστείο. Ο κομμωτής ψάχνει μια βούρτσα που είναι αλλού, ο μακιγιέρ ψάχνει ένα πινέλο που είναι αλλού, τρεχαλητό υπάρχει, ναι, εδώ ίσως βρεις στιγμές που θα σου θυμίσουν ταινία.
Τα μοντέλα. Είναι όμορφα. Ψηλά, αεράτα. Και μιλούν αγγλικά. Τα πιο όμορφα, ψηλά και αεράτα.
-Οι συγγενείς. Μακράν η αγαπημένη μου κατηγορία, μαμάδες και ΚΥΡΙΩΣ γιαγιάδες που είτε εξοικείωσαν τα παιδιά με υφάσματα και κουμπιά από μικρά, καθότι σικ και οι ίδιες, είτε δεν έχουν ποτέ ασχοληθεί με μόδα και ο επαγγελματικός προσανατολισμός του εγγονού ή της εγγονής τους φαίνεται λίγο εξωτικός. Παρόλα αυτά κάνουν μαλλί λάχανο, κάθονται στην πρώτη σειρά και από όλο το χειροκρότημα το δικό τους είναι το πιο ενθουσιώδες. Και χαίρονται ειλικρινά, σαν κανονικοί άνθρωποι.
Οι celebrities. Φοράνε ό,τι πιο βαλκανικό έχουν στην γκαρνταρόμπα τους και έρχονται πασιχαρείς να γιορτάσουν τη δυτική μόδα. Δεν μπορούν να κάνουν και αλλιώς, γιατί μετά βάζουν τον σχεδιαστή να τους φτιάξει ρούχα πίστας. Επειδή, όπως είναι τα πράγματα στην Ελλάδα, ούτε και εκείνος μπορεί να κάνει αλλιώς.
Οι editors των περιοδικών. Δυο τρεις ξέρουν από μόδα – αυτοί εστιάζουν στον σχεδιαστή. Οι υπόλοιποι ήρθαν για να βγάλουν τις υποχρεώσεις του αφεντικού τους, βάζοντας στο επόμενο τεύχος την <random τραγουδίστρια> και παραληρώντας για το πόσο μοντέρνα, καλοντυμένη και χιπ ήταν. Δεν ήταν. Τίποτα από τα τρία.
Οι fashion bloggers. Δυο τρεις ξέρουν από μόδα – αυτές εστιάζουν στον σχεδιαστή. Οι υπόλοιπες ήρθαν για να βγάλουν μέτριες φωτογραφίες και να γράψουν σε μέτρια ελληνικά ή/και μέτρια αγγλικά. Έχουν δανειστεί τα ρούχα που φοράνε.

Socialites. Υπονοούμε τις αντίστοιχες Charlotte Casiraghi. Βέβαια οι αντίστοιχες Charlotte Casiraghi θα είχαν πρόσκληση απευθείας για τις πασαρέλες στα εξωτερικά, οπότε εννοούμε κυρίως γόνους πλουσίων που έκαναν τα λεφτά τους επί ΠΑΣΟΚ.
Οι αμήχανοι. Συμπαθής κατηγορία που θέλουν να δουν «λίγες και καλές» επιδείξεις, δεν έχουν βύσμα για να κάτσουν μπροστά και καταλήγουν όρθιοι στη γαλαρία, και στις – όποιες – φωτογραφίες προσπαθούν να ποζάρουν φάση κουλ αλλά βγαίνουν χάλια. Ναι. Για εμένα λέω.
Το hip crowd. Είναι φίλοι του σχεδιαστή, καλύτερα ντυμένοι από όλους εκεί μέσα, πολλές φορές και από τα μοντέλα, με ρούχα που τους έδωσε ο σχεδιαστής από πριν, όταν τους έδειχνε τη συλλογή [παρένθεση: είναι ωραίο, ευγενές και τιμητικό να πηγαίνεις σε ένα κάλεσμα σχεδιαστή με ρούχα του. Σημειώστε]. Ήρθαν για να στηρίξουν τον φίλο τους. Οι όχι τόσο κολλητοί ήρθαν και για τα ποτά. Είναι χάρμα οφθαλμών – πολλές φορές έχω ευχηθεί να ήταν έτσι οι φίλοι μου. Τι, εσύ όχι; Ούτε και εγώ, έτσι το είπα.

woman.in.gr

Sports in

H Γιουβέντους έχασε την δίκη με τον Ρονάλντο και θα του καταβάλει 19,5 εκατομμύρια ευρώ

Η Γιουβέντους έχασε τη δίκη με τον Κριστιάνο Ρονάλντο που αφορά οικονομικές οφειλές προς τον Πορτογάλο σούπερ σταρ και καλείται να του πληρώσει σχεδόν 20 εκατ. ευρώ.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 18 Απριλίου 2024