MotoGP – Αυστραλία 2013: Ο J. Lorenzo στην κορυφή και στις δεύτερες δοκιμές
Με την επικράτηση του J. Lorenzo ολοκληρώθηκε και η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στο Grand Prix της Αυστραλίας. Δεύτερος ο A. Bautista, τρίτος ο D. Pedrosa.
Με τη δυναμική παρουσία του Jorge Lorenzo ολοκληρώθηκε και η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στο Grand Prix της Αυστραλίας. Ο Ισπανός αναβάτης της Yamaha βελτίωσε το χρόνο του και παρέμεινε στην κορυφή της κατάταξης.
Οι δύο αναβάτες της Honda αντιμετώπισαν πρόβλημα. Ο M. Marquez είχε πτώση και έχασε αρκετό χρόνο μέχρι να επιστρέψει στην πίστα, ενώ ο D. Pedrosa είχε μηχανικό πρόβλημα, αλλά είχε προλάβει να κάνει κάποιους γρήγορους γύρους που τον έφεραν στην τρίτη θέση.
Στη δεύτερη θέση της κατάταξης ανέβηκε ο A. Bautista έχοντας διαφορά περίπου μισό δευτερόλεπτο από την κορυφή.
Ο V. Rossi έκανε πολλούς γύρους, βελτίωσε το χρόνο που είχε στα πρώτα δοκιμαστικά και πήρε την τέταρτη θέση.
Ο Cal Crutchlow με χρόνο που υπολοιπόταν επτά δευτερόλεπτα από τον κορυφαίο ήταν πέμπτος, ενώ στην έκτη θέση έμεινε ο M. Marquez. O B. Smith ήταν έβδομος, ενώ εντυπωσιακή ήταν η παρουσία του R. d Puniet που κατέλαβε την όγδοη θέση, μπροστά από τις Ducati των N. Hayden και A. Dovizioso.
O S. Bradl δεν συμμετείχε στη δεύτερη περίοδο των δοκιμών, καθώς αφού εξετάστηκε από τους γιατρούς, κρίθηκε ότι ακόμη δεν ήταν έτοιμος.
MotoGP – Αυστραλία 2013: Τα αποτελέσματα των ελεύθερων δοκιμών 2
Αναβάτης Μοτοσικλέτα Χρόνος Διαφορά
1 | Jorge LORENZO | Yamaha | 1’28.961 | |
2 | Alvaro BAUTISTA | Honda | 1’29.438 | +0.477 |
3 | Dani PEDROSA | Honda | 1’29.478 | +0.517 |
4 | Valentino ROSSI | Yamaha | 1’29.537 | +0.576 |
5 | Cal CRUTCHLOW | Yamaha | 1’29.667 | +0.706 |
6 | Marc MARQUEZ | Honda | 1’29.989 | +1.028 |
7 | Bradley SMITH | Yamaha | 1’30.165 | +1.204 |
8 | Randy DE PUNIET | ART | 1’30.215 | +1.254 |
9 | Nicky HAYDEN | Ducati | 1’30.609 | +1.648 |
10 | Andrea DOVIZIOSO | Ducati | 1’30.754 | +1.793 |
11 | Andrea IANNONE | Ducati | 1’30.792 | +1.831 |
12 | Colin EDWARDS | Kawasaki | 1’30.917 | +1.956 |
13 | Aleix ESPARGARO | ART | 1’31.091 | +2.130 |
14 | Yonny HERNANDEZ | Ducati | 1’31.134 | +2.173 |
15 | Hector BARBERA | FTR | 1’31.286 | +2.325 |
16 | Hiroshi AOYAMA | FTR | 1’31.434 | +2.473 |
17 | Claudio CORTI | Kawasaki | 1’31.451 | +2.490 |
18 | Danilo PETRUCCI | Ioda-Suter | 1’31.985 | +3.024 |
19 | Michael LAVERTY | ART | 1’32.066 | +3.105 |
20 | Luca SCASSA | ART | 1’32.261 | +3.300 |
21 | Bryan STARING | Honda | 1’32.290 | +3.329 |
22 | Lukas PESEK | Ioda-Suter | 1’32.943 | +3.982 |
23 | Damian CUDLIN | PBM | 1’34.969 | +6.008 |
auto.in.gr
- Οι Ευρωπαίοι έχουν περισσότερο χρόνο και οι Αμερικανοί χρήματα – Ποιο από τα δύο αξίζει περισσότερο
- Οι παγίδες των τεκμηρίων για ιδιοκτήτες ακινήτων
- Shell – TotalEnergies: Γιατί η Ευρώπη «διώχνει» τις μεγαλύτερες εταιρείες πετρελαίου της – Το «φλερτ» με Wall Street
- Στεγαστική κρίση: Οι παγκόσμιες ελλείψεις κατοικιών συνθλίβουν την ανάπτυξη που τροφοδοτεί η μετανάστευση
- Τα τρία βασικά χαρακτηριστικά των ζευγαριών με ισχυρή σεξουαλική σύνδεση
- Συγκρούσεις διλημμάτων για 31 μέρες – Επάνοδος των αρχηγών με «κυνηγητό» σε όλη την Ελλάδα