Το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τις πρωτοποριακές τάσεις του συμπληρώνει φέτος 19 χρόνια και δίνει ραντεβού 18 μέχρι τις 25 Ιουλίου 2013 σε διάφορους χώρους της Καλαμάτας, με κυρίαρχο το Αμφιθέατρο του Κάστρου.
Το Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τις πρωτοποριακές τάσεις του συμπληρώνει φέτος 19 χρόνια και δίνει ραντεβού 18 μέχρι τις 25 Ιουλίου 2013 σε διάφορους χώρους της Καλαμάτας, με κυρίαρχο το Αμφιθέατρο του Κάστρου.

Σημαντικοί διεθνείς δημιουργοί, καταξιωμένοι και ανερχόμενοι αλλά και σύγχρονη Έλληνες δημιουργοί διαμορφώνουν το φετινό πρόγραμμα του φεστιβάλ.

Στο πρόγραμμα του Φεστιβάλ θα δούμε φέτος, μεταξύ άλλων, την αναβίωση της μυθικής παράστασης Drumming της Anne Teresa De Keersmaeker (Αν Τερέζα Ντε Κέερσμακερ) με την ομάδα της Rosas, καθώς και την αναβίωση μιας ιστορικής παράστασης που άλλαξε για πάντα τον τρόπο με τον οποίο φτιάχνεται, χορεύεται και βλέπεται μια παράσταση χορού: του What the body does not remember του Wim Vandekeybus (Βιμ Βαντεκέυμπους), που θα παρουσιαστεί από την ομάδα του, την Ultima Vez.
Δίπλα στους δύο εξέχοντες βέλγους δημιουργούς, ένας γάλλος χορευτής και χορογράφος που τα τελευταία χρόνια έχει ανοίξει τον δικό του δρόμο εκφραστικής διαδικασίας, με τη δική του ευαίσθητη πολιτικά και κοινωνικά ματιά: ο Rachid Ouramdane (Ρασίντ Ουραμντάν), με την παράσταση Exposition Universelle (Παγκόσμια έκθεση).
Έπεται συνέχεια και πολλές εκπλήξεις!

Εκπαιδευτικές δραστηριότητες
Σεμινάριο σύγχρονου χορού που θα καθοδηγήσει ο ισπανός Jorge Crecis (Χόρχε Κρέσις) και ένα ερευνητικό εργαστήρι χορού με αφετηρία την ικανότητα του ανθρώπου να εφευρίσκει νέα παιχνίδια και να τα εφαρμόζει στο χορό, το οποίο θα καθοδηγήσουν η χορογράφος Σοφία Μαυραγάνη και η χορεύτρια Σάνια Στριμπάκου.

Το πλήρες πρόγραμμα του Φεστιβάλ θ’ ανακοινωθεί σε λίγες μέρες.

Περισσότερες πληροφορίες: www.kalamatadancefestival.gr
τηλ. 27210 83086

Το Φεστιβάλ διοργανώνεται με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο πλαίσιο του Προγράμματος του ΕΣΠΑ για την Ανάπτυξη 2007-2013, «Ανταγωνιστικότητα και Επιχειρηματικότητα».