Drink Pink 2013: Τα ελληνικά ροζέ αντεπιτίθενται
Δώδεκα από τα πιο γνωστά ελληνικά οινοποιεία, συμμετέχουν φέτος σε μία πρωτοποριακή καμπάνια και σας προτείνουν δώδεκα ροζέ κρασιά τους, για να σας κατακτήσουν.
Spotlight
-
Έζησα στην Αθήνα της δεκαετίας του 1980 για έναν χρόνο - αυτό μου έμαθε ότι μπορείς να ανήκεις οπουδήποτε
-
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας φοιτητών για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια έξω από επενδυτική εταιρεία
-
Bρέθηκαν 314 βόμβες θαμμένες στο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού
-
Είναι 110 ετών και ζει μόνος του - Αυτό είναι το μυστικό του
Δώδεκα από τα πιο γνωστά ελληνικά οινοποιεία συμμετέχουν φέτος σε μία πρωτοποριακή καμπάνια και σας προτείνουν δώδεκα ροζέ κρασιά τους, για να σας κατακτήσουν.
Δείτε την Pink Team:
Κτήμα Αβαντίς | Αβαντίς Ροζέ | Εύβοια |
Boutari | Σημείο Στίξης Ροζέ | Μακεδονία |
Κτήμα Δρυόπη | Δρυόπηροζέ | Πελοπόννησος |
Οινοποιείο Καραμήτρου | Από Δύο Χωριά | Καρδίτσα |
Κτήμα Κυρ-Γιάννη | Ακακίες | Αμύνταιο |
Κτήμα Μέγα Σπήλαιο | Μέγα Σπήλαιο | Αχαΐα |
Οινοφόρος | Μικρός Βοριάς | Πελοπόννησος |
Σεμέλη | Ορεινός Ήλιος | Κορινθία |
Κτήμα Σιγάλα | ΕΑΝ | Σαντορίνη |
Κτήμα Σκούρα | Άκρες | Πελοπόννησος |
Tsantali | KANENAS | Μακεδονία |
Κτήμα Χατζημιχάλη | Ροζέ Κτήμα Χατζημιχάλη | Μακεδονία |
Καθ’ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού, το ροζέ κρασί θα βρίσκεται στην επικαιρότητα της κοινωνικής δικτύωσης και της κατανάλωσης, σε κάβες (Κάβα Ανθίδης -Μαρούσι, Κολωνάκι και Γλυφαδα- καιCava Drosia – Δροσιά) και σε εστιατόρια και wine bars .
Bottega, Heteroclito, Fabrica de Vino in the Sand, Cucina Povera, Mama Roux και Osterman, θα φιλοξενούν κάθε εβδομάδα δύο διαφορετικά ροζέ κρασιά της Pink Team 2013, –από τις 3 Ιουνίου μέχρι τις 14 Ιουλίου. Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα.
Στις τέσσερις επιλεγμένες κάβες, εάν αγοράσετε μια δωδεκάδα (μία φιάλη από το καθένα), σας
περιμένειγερή έκπτωση, ενώ στα εστιατόρια και wine bars, τα 12 ροζέ θα είναι σε προσφορά three for two: για κάθε δύο φιάλες της ίδιας
ετικέτας που θα πληρώνετε, θα παίρνετε την τρίτη δωρεάν ― για επιτόπου
κατανάλωση ή για το σπίτι!
Η ανάγκη για μία ιδιαίτερη προώθηση του ροζέ κρασιού γεννήθηκε από την απλή διαπίστωση ότι τα επίπεδα κατανάλωσής του δεν ανταποκρίνονται στην ιδιαίτερα υψηλή ποιότητα των ελληνικών ερυθρωπών οίνων.
Κι αυτό παρά το γεγονός ότι η κατηγορία των ροζέ οίνων είναι, διεθνώς, η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη
κατηγορία και πως στη Γαλλία η κατανάλωση του ροζέ κρασιού έχει
ξεπεράσει εκείνη του λευκού. Με άλλα λόγια, είναι παγκόσμια τάση.
Ίσως γι αυτό να ευθύνεται και η «ιδέα» ότι το ροζέ είναι… γυναικείο κρασί και δεν το πολύσηκώνει η «τεστοστερόνη» των Ελλήνων!
Όμως, όπως δήλωσε και ο Στέλιος Μπουτάρης του κτήματος Κυρ-Γιάννη, που συμμετέχει στην ενέργεια: «Το ροζέ κρασί, ως τύπος κρασιού, ανταποκρίνεται άριστα στις καλοκαιρινές ανάγκες των οινόφιλων, δεδομένου του κλίματος της χώρας, της κουζίνας και του τρόπου ζωής μας».
Εκτός των παραπάνω, η καμπάνια περιλαμβάνει και πολλές ακόμα εκπλήξεις όπως δωρεάν φιάλες,παρουσιάσεις κρασιώναπό οινοπαραγωγούς, πανέμορφεςαφίσες, κ.α., αλλά και ένα διαγωνισμό στο Facebook με δώρο μια «πολυμορφική» γυναικεία ζακέτα.
Διαβάστε ακόμα, με τι φαγητά ταιριάζουν τα ροζέ, καθώς και συνταγές που χρησιμοποιούν ροζέ κρασί ως υλικό τους, στην ιστοσελίδα της καμπάνιας.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις