Τρίτη 30 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Άνοδος παρά την κρίση στην ευρωπαϊκή αγορά online διαφήμισης

Άνοδος παρά την κρίση στην ευρωπαϊκή αγορά online διαφήμισης

Παρά το ευρύτερο αρνητικό κλίμα στην Ευρώπη, η αγορά της online διαφήμισης σημείωσε αύξηση 11,5% την περυσινή χρονιά και έφτασε έτσι τα 24,3 δισεκατομμύρια ευρώ, δείχνει έρευνα του Interactive Advertising Bureau, μιας οργάνωσης που εκπροσωπεί τις εταιρείες του κλάδου.

Παρά το ευρύτερο αρνητικό κλίμα στην Ευρώπη, η αγορά της online διαφήμισης σημείωσε αύξηση 11,5% την περυσινή χρονιά και έφτασε έτσι τα 24,3 δισεκατομμύρια ευρώ, δείχνει έρευνα του Interactive Advertising Bureau, μιας οργάνωσης που εκπροσωπεί τις εταιρείες του κλάδου.

Η έρευνα AdEx Benchmark, η οποία παρουσιάστηκε στο συνέδριο Interact της Βαρκελώνης, χωρίζει την αγορά online διαφήμισης σε τρεις κατηγορίες: Display για τις διαφημίσεις με εικόνα ή βίντεο, Search για τις διαφημίσεις κειμένου που εμφανίζονται δίπλα στα αποτελέσματα αναζήτησης, και Classifieds για τις ηλεκτρονικές αγγελίες.

Η κατηγορία Search παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2011, κατά 15,5% και ανήλθε έτσι στα 11,9 δισ. ευρώ σε όλη την Ευρώπη, ακόμα και σε ώριμες αγορές.

Αύξηση 9,1% καταγράφεται στην κατηγορία Display, της οποίας η συνολική αξία υπολογίζεται στα 7,8 δισ. Στην κατηγορία αυτή, η αύξηση προήλθε κυρίως από τις διαφημίσεις βίντεο καθώς και τις διαφημίσεις για φορητές συσκευές.

Ενισχυμένες δείχνουν και οι υπηρεσίες ηλεκτρονικών αγγελιών, με την αγορά να ανέρχεται στα 4,5 δισ. για το 2012.

Όπως σχολίασε ο Ντάνιελ Ναπ της IHS Electronics and Media, στρατηγικού συνεργάτη του IAB Europe, «παρόλο που η μακροοικονομική κατάσταση στην Ευρώπη προμήνυε μια δύσκολη χρονιά για τον κλάδο των media το 2012, η online διαφήμιση αναπτύχθηκε με θετικό πρόσημο».

»Η μελέτη δείχνει ότι η ανάπτυξη δεν προήλθε μόνο από αναπτυσσόμενες αγορές. Ο διψήφιος αριθμός αύξησης των ώριμων αγορών, όπως η Σκανδιναβία και το Ηνωμένο Βασίλειο, δείχνει ότι τόσο οι επενδύσεις στην τεχνολογία, η βελτίωση των μετρήσεων, όσο και οι νέες στρατηγικές για ολοένα και μεγαλύτερο monetization του mobile χρήστη, επιτρέπει την περαιτέρω βιώσιμη ανάπτυξη της online διαφήμισης».

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ

Sports in

Αυτός έκανε άνω – κάτω την Άστον Βίλα

Ο Αλβανός επιθετικός, Έρνεστ Μούτσι προκάλεσε πολλά προβλήματα στην άμυνα της αγγλικής ομάδας και η Μπεσίκτας πλήρωσε δέκα εκατ. ευρώ στην Λέγκια για να τον αποκτήσει

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 30 Απριλίου 2024