«Φως» στη νέα παγκόσμια πρεμιέρα της Volvο
Διαλευκάνθηκε η νέα παγκόσμια πρεμιέρα που είχε προαναγγείλει η Volvo για τις 17 Μαΐου 2013, η οποία αφορά το λανσάρισμα του νέου XC60 και τη σύμπραξη της Volvo με τους Swedish House Mafia για την εκστρατεία προώθησής του.
Ξεκαθαρίζει το τοπίο για την νέα πρεμιέρα που προανήγγειλε η Volvo για τις 17 Μαΐου με την αινιγματική σιλουέτα του μοντέλου που απεικονιζόταν στο σχετικό video-teaser να ανήκει, τελικά, στο XC60.
Παρά τις αρχικές φήμες και όπως αποκαλύπτουν τα νέα, διαφωτιστικά καρέ που έδωσαν στη δημοσιότητα οι Σουηδοί, το νέο XC60 είναι το αντικείμενο της νέας καμπάνιας της Volvo, η οποία, μάλιστα, θα φέρει την μουσική υπογραφή των Swedish House Mafia.
Η Volvo ένωσε τις δυναμεις της με το σουηδικό συγκρότημα που δημιούργησε μια διασκευή της επιτυχίας του “Leave the World Behind” και η οποία θα είναι το «soundtrack» της παγκόσμιας εκστρατείας προώθησης του μοντέλου.
auto.in.gr
- Μπριζίτ Μπαρντό: Οι 48 ταινίες, η απομάκρυνση από τις τέχνες και η αφοσίωση στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ζώων
- Παναθηναϊκός: Παίρνει τον Κοντούρη του Παναιτωλικού
- Ελληνικός τουρισμός: Σε τροχιά αλλεπάλληλων ρεκόρ – Πάνω από 37 εκατομμύρια οι αφίξεις το 2025
- Νέος τραυματισμός για τον Ίσκο, χάνει το ματς με τον ΠΑΟΚ
- Νέα Υόρκη: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης εξαιτίας της χιονοθύελλας – Χιλιάδες πτήσεις έχουν ακυρωθεί
- Πώς ο χιονάνθρωπος έγινε είδος υπο εξαφάνιση


