Το νέο VW Golf, στην έβδομη -πλέον- γενιά του, έχει ήδη ξεκινήσει να διεκδικεί τη θέση του στον εμπορικό στίβο, φιλοδοξώντας να ξεπεράσει για ακόμα μία φορά τον –παλαιότερο- εαυτό του ως ένα από τα πλέον δημοφιλή μοντέλα της ευρωπαϊκής αγοράς.

Ενώ λοιπόν οι γνωστές τρίθυρες και πεντάθυρες εκδόσεις του μοντέλου αναζητούν το δρόμο τους στις αγορές, η πρακτικότερη έκδοση αμαξώματος του γερμανικού μικρομεσαίου, παίρνει τη θέση που της αντιστοιχεί στο πεδίο δοκιμών.

Αν και προς το παρόν ακριβείς πληροφορίες για την αύξηση που θα επιφέρει στο μήκος του Golf, το μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ ή τι συνέπειες θα έχει αυτό στη σχεδίαση, καλύπτονται από πέπλο… καμουφλάζ, τα μέχρι τώρα στοιχεία κάνουν λόγο για μια ενίσχυση της χωρητικότητας του χώρου αποσκευών της τάξης των 120 λίτρων.

Παράλληλα, επιπλέον της μεγαλύτερης χωρητικότητας στο πορτ μπαγκάζ, το Golf Estate, κατά πάσα πιθανότητα, θα διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό και ράγες οροφής για περισσότερες επιλογές και μεγαλύτερη ευελιξία στην μεταφορά αντικειμένων.

Όσον αφορά τις εκδόσεις κινητήρων, δεν αναμένονται αλλαγές σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή γκάμα του γερμανικού μικρομεσαίου και το πλήθος επιλογών που αυτή προσφέρει.

AUTOMEDIA