Είναι μία από τις δημοφιλέστερες πίστες με γρήγορες στροφές, στοιχείο που μεταφράζεται σε πολύ απαιτητικές ζώνες επιβράδυνσης.

Από τις 7 αυτές ζώνες στην πίστα, καμία δεν δημιουργεί κάποια συγκεκριμένη δυσκολία για το σύστημα πέδησης, το οποίο μάλιστα ψύχεται επαρκώς, παρά το γεγονός ότι ο οδηγός πιέζει το πεντάλ φρένου για περίπου 13% της διάρκειας κάθε γύρου.

Η πρώτη στροφή θεωρείται η πιο «απαιτητική» για το σύστημα πέδησης. Οι μηχανικοί της Brembo έχουν καθορίσει ως το πιο δύσκολο σημείο φρεναρίσματος στην πίστα Ιντερλάγκος εκείνο πριν από την πρώτη στροφή και το «Senna S».

Εκεί οι οδηγοί επιβραδύνουν από τα 195 χλμ/ώρα, ελευθερώνοντας κατά τη διαδικασία αυτή 2.086 κιλοβάτ δύναμης! Τη στιγμή εκείνη ο οδηγός δέχεται δύναμη 5,02 g ενώ πιέζει τα φρένα με δύναμη 130 κιλών.

auto.in.gr