Από το πλέον εμβληματικό μοντέλο της Land Rover θα ξεκινήσει o «εξηλεκτρισμός» της γκάμας της, όπως επιβεβαιώνει επισήμως στέλεχος της βρετανικής φίρμας.

«Οι plug-in υβριδικές εκδόσεις κρύβουν την περισσότερη δυναμική και το νέο Range Rover δείχνει η λογική αφετηρία για να ξεκινήσει κανείς, καθώς οι αγοραστές του συγκεκριμένου μοντέλου έχουν και την οικονομική δυνατότητα να αντεπεξέλθουν στο κόστος της εν λόγω τεχνολογίας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Peter Richings, επικεφαλής μηχανικός για την υβριδική τεχνολογία στην Jaguar Land Rover, προσθέτοντας παράλληλα ότι: «…είναι απολύτως λογικό να ξεκινήσεις από την κορυφή της γκάμας σου και στη συνέχεια να κατέβεις στην γκάμα», μην αφήνοντας περιθώρια παρερμηνείας.

Ένας ακόμα λόγος που το νέο Range Rover, δείχνει η πιο λογική επιλογή, σύμφωνα με το Peter Riching, είναι το επιπλέον βάρος που συνεπάγεται η παρουσία ενός plug-in υβριδικού συνόλου.

Παράλληλα σύμφωνα με το στέλεχος της βρετανικής φίρμας ο χρόνος έλευσής του στην αγορά τοποθετείται «μετά το 2015 αλλά σίγουρα πριν το 2020» όπως χαρακτηριστικά υπογραμμίζει ο Βρετανός.

Αξίζει δε να σημειωθεί ότι το plug-in hybrid Range Rover δεν θα είναι η πρώτη απόπειρα της εταιρείας στην «πράσινη» αυτή κατηγορία, καθώς ήδη έχει παρουσιαστεί μια πρωτότυπη Jaguar XJ Plug-in Hybrid.

Την κίνηση της plug-in hybrid XJ εξασφάλιζε ο συνδυασμός ενός δίλιτρου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα 96 ίππων ο οποίος αντλούσε ενέργεια από μπαταρίες ιόντων λιθίου 12,3 kWh.

O παραπάνω συνδυασμός, επέτρεπε στην πρωτότυπη plug-in hybrid Jaguar να διανύσει απόσταση περίπου 40 χλμ. βασιζόμενη αποκλειστικά σε ηλεκτρική ενέργεια, ενώ όσον αφορά τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, η παρουσία του υβριδικού συνόλου την «κατηγοριοποιούσε» στα 75 γρ./χλμ. και χωρίς αυτό να έχει δραματικές συνέπειες στις επιδόσεις της. Έτσι, ο χρόνος που απαιτούσε η «πράσινη» Jaguar για να επιταχύνει από 0-95 χλμ./ώρα δεν ξεπερνούσε τα 6,5 δευτερόλεπτα.

auto.in.gr