Dacia
Έχουν περάσει ήδη οκτώ χρόνια από τότε που η Renault εξαγόρασε τη Dacia για να έχει την δική Entry Level εταιρεία, αλλά και να καλύψει ένα συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς. Το πρώτο μοντέλο της, ήταν το Logan το οποίο πλέον περνά στη δεύτερη γενιά του. Το σχήμα του νέου Logan δείχνει πιο όμορφο και δυναμικό. […]
Spotlight
-
Οργή για τη δήλωση του Δ. Βαρτζόπουλου: «Η γυναικοκτονία έχει βιολογική βάση – Η γυναίκα είναι για να τίκτει
-
Σφυροκόπημα για την ιδιωτικοποίηση της Υγείας από την αντιπολίτευση - Ανέβηκαν οι τόνοι με Γεωργιάδη-Πολάκη
-
Πρεμιέρα στο Ιόνιο έκανε το τουρκικό ελικοπτεροφόρο Anadolu
-
Eurovision 2024: Βίντεο από την πρώτη πρόβα της Ελλάδας με τη Μαρίνα Σάττι
Έχουν περάσει ήδη οκτώ χρόνια από τότε που η Renault εξαγόρασε τη Dacia για να έχει την δική Entry Level εταιρεία, αλλά και να καλύψει ένα συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς. Το πρώτο μοντέλο της, ήταν το Logan το οποίο πλέον περνά στη δεύτερη γενιά του.
Το σχήμα του νέου Logan δείχνει πιο όμορφο και δυναμικό. Αντίστοιχα και το εσωτερικό του είναι αναβαθμισμένο, τόσο αισθητικά, όσο και τεχνολογικά. Χαρακτηριστική λεπτομέρεια η προσθήκη μίας έγχρωμης οθόνης στο κέντρο του ταμπλό, από την οποία ο οδηγός θα μπορεί να χειρίζεται το ηχοσύστημα και άλλες λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Πέρα από το Logan, εξίσου σημαντική είναι και η κυκλοφορία του καινούριου Sandero. Το νέο μοντέλο βασίζεται σε μία ελαφρά μικρότερη εκδοχή του πατώματος που χρησιμοποιεί το Logan. Τα δύο μοντέλα θα μοιράζονται τα ίδια μηχανικά μέρη (τρικύλινδρο μοτέρ 900 κ.εκ απόδοσης 90 ίππων, τετρακύλινδρο 1.600 κ.εκ. 105 ίππων βενζίνης και τον κινητήρα Diesel 1.500 κ.εκ. των 110 ίππων).
Αργότερα, θα ακολουθήσει και η έκδοση Sandero Stepway, με εμφάνιση εκτός δρόμου, ενισχύσεις στους προφυλακτήρες, ράγες οροφής και υπερυψωμένη ανάρτηση.
Γ.Σ.
auto.in.gr
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις