H ήττα της Samsung, η ευκαιρία της Microsoft;
Ως μοναδική ευκαιρία για την Microsoft ερμηνεύουν αναλυτές την ήττα της Samsung στην δικαστική διαμάχη της με την Apple στις ΗΠΑ. Κι αυτό καθώς, οι κατασκευαστές smartphone και tablet βάζουν ξανά στην ζυγαριά τι έχουν να χάσουν και τι έχουν να κερδίσουν, δεδομένου πλέον του δεδικασμένου και του συνακόλουθου ρίσκου που αυτό συνεπάγεται για τους λάτρεις του Android.
Ως μοναδική ευκαιρία για την Microsoft ερμηνεύουν αναλυτές την ήττα της Samsung στην δικαστική διαμάχη της με την Apple στις ΗΠΑ. Κι αυτό καθώς, οι κατασκευαστές smartphone και tablet βάζουν ξανά στην ζυγαριά τι έχουν να χάσουν και τι έχουν να κερδίσουν, δεδομένου πλέον του δεδικασμένου και του συνακόλουθου ρίσκου που αυτό συνεπάγεται για τους λάτρεις του Android.
H Microsoft δηλώνει πανέτοιμη να μπει στην αρένα του mobile με την ριζική ανανέωση του λειτουργικού της συστήματος που θα μοιάζει να επεκτείνεται από το desktop στο smartphone αλλά και στο tablet. Μάλιστα, πρόσφατα η εταιρεία επανασχεδίασε, μετά από 25 χρόνια, το λογότυπό της για να καταγράψει με αυτόν τον τρόπο ότι η Microsoft εισέρχεται σε μια «νέα εποχή».
Η απόφαση του ομοσπονδιακού δικαστηρίου στην Καλιφόρνια έλεγε ότι η Samsung χρησιμοποίησε κατοχυρωμένα διπλώματα ευρεσιτεχνίας της Apple που αφορούν στο λογισμικό smartphone και tablet της σειράς Galaxy. Το γεγονός θεωρείται ότι αυξάνει το ρίσκο για τους κατασκευαστές συσκευών με Android, αφού λέγεται ότι θα μπορούσε να οδηγήσει σε νέες δικαστικές διαμάχες. Από την άλλη, θα μπορούσε να κάνει πιο εύκολη την διάδοση των Windows Phone 8 στα smartphone και των Windows 8 στα tablet, μεταδίδει το Reuters.
{{{related}}}
Reuters,In.gr Τεχνολογία
- Πώς δρούσε το κύκλωμα που εκμεταλλευόταν ανήλικους αλλοδαπούς για να πουλάνε λαθραία τσιγάρα – 11 συλλήψεις
- Γαλλία: Drones εθεάθησαν πάνω από τη βάση πυρηνοκίνητων υποβρυχίων στην Μπρεστ
- Ο αθέατος πόλεμος μεταξύ των διαιτητών
- Ποιοι τουρίστες επιλέγουν την Αθήνα – Οι δύο σημαντικότερες αγορές
- Συμφωνία Meta-εκδοτών για ενημέρωση μέσω ΑΙ – Αγωγή των NY Times κατά της Perplexity
- ΣΥΡΙΖΑ: Πού πάνε τα χρήματα του Ταμείου Ανάκαμψης; – Διαφήμιση 828.000€ για σιδηροδρομικά που δεν έγιναν
