Ξεκινούν και πάλι τα έργα στο Πέταλο του Μαλιακού
Λύση στο γόρδιο δεσμό των παγωμένων έργων στην ΕΟ Αθηνών-Λαμίας έδωσε το υπουργείο Ανάπτυξης, καθώς εγκρίθηκε η υποκατάσταση του εργολάβου που είχε αναλάβει το τμήμα Ραχών-Στυλίδας στο πέταλο του Μαλιακού, όπου έχουν σημειωθεί δεκάδες πολύνεκρα τροχαία δυστυχήματα.
Λύση στον γόρδιο δεσμό των παγωμένων έργων στην ΕΟ Αθηνών-Λαμίας έδωσε το υπουργείο Ανάπτυξης, καθώς εγκρίθηκε η υποκατάσταση του εργολάβου που είχε αναλάβει το τμήμα Ραχών-Στυλίδας στο πέταλο του Μαλιακού, όπου έχουν σημειωθεί δεκάδες πολύνεκρα τροχαία δυστυχήματα.
Όπως αναφέρεται στον Τύπο της Πέμπτης, με απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Ανάπτυξης Σταύρου Καλογιάννη, ανατέθηκε στην κοινοπραξία των κατασκευαστικών εταιρειών Ακτωρ και ΤΕΡΝΑ η ολοκλήρωση των έργων του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ στην περιοχή της Στυλίδας.
Πρόκειται για τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που πα ρακάμπτει τη Στυλίδα, συνολικού μήκους περίπου 20χλμ, το οποίο παραμένει ημιτελές από την άνοιξη του 2011.
Επίσης, εγκρίθηκε η παράταση της συνολικής προθεσμίας κατασκευής του έργου, το οποίο πλέον θα παραδοθεί σε διάστημα 18 μηνών, δηλαδή στις αρχές του 2014.
Υπενθυμίζεται, ότι η εταιρεία ΑΤΤIΚΑΤ ΑΤΕ, αρχική ανάδοχος του έργου, έχει κηρυχθεί έκπτωτη από τη
σύμβαση, ενώ σύμφωνα με τη χθεσινή απόφαση η υποκατάστασή της «θα γίνει με τις τιμές και τους όρους της αρχικής σύμβασης».
Μετά την ολοκλήρωσή του, το τμήμα Ραχών-Στυλίδας θα παραδοθεί στην Κοινοπραξία «Κεντρική Οδός», η οποία θα αναλάβει τη συντήρηση και λειτουργία του, ιδρύοντας και έναν νέο σταθμό διοδίων.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Ρήξη Τσίπρα – ΣΥΡΙΖΑ λόγω «Αυγής» – Nεύρα και τάσεις φυγής στην Κουμουνδούρου
- Η τέχνη της απόλαυσης: Πώς να ζήσεις σαν bon vivant
- Δίπλα στους αγρότες Σωματεία και Ομοσπονδίες – Συγκέντρωση το απόγευμα στο υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης
- Ακίνητα: Στον πάγο οι αντικειμενικές αξίες μέχρι το 2027
- Συνταγή: Σουφλέ ζυμαρικών με μπρόκολο και κοτόπουλο
- Η παράλληλη επανεμφάνιση Καραμανλή και Σαμαρά εντείνει την πίεση του Μαξίμου

