Mugello 2012: O D.Pedrosa στην pole position του Ιταλικού Grand Prix
Τρεις Ισπανοί αναβάτες ξεκινούν από την πρώτη σειρά της εκκίνησης του Ιταλικού Grand Prix. Ο Dani Pedrosa (Honda) είναι όμως αυτός που κέρδισε την Pole position.
Ισπανικός εμφύλιος πόλεμος σε Ιταλικό έδαφος. Όλοι γνώριζαν πως το Grand Prix στο Mugello θα είχε έντονο συναγωνισμό αλλά κανείς δεν γνώριζε πως θα είχε και έναν νέο πρωταγωνιστή.
Ίσως λοιπόν από τον Ιταλικό αγώνα να δούμε ένα νέο πρωταγωνιστή στο κυνήγι της ανώτερης διάκρισης, αλλά και ένα νέο όνομα στη διεκδήκηση των πρώτων θέσεων.
Ο λόγος για τους Dani Pedrosa (Honda) ο οποίος ξεκινά από την Pole position στο Mugello και τον Hector Barbera (Pramac Ducati). Στη μέση της πρώτης σειράς είναι ο J.Lorenzo(Yamaha).
Δεύτερη pole position για τη φετινή χρονιά για τον Dani Pedrosa.
Ο αναβάτης της Honda ήταν διαρκώς ανάμεσα στις πρώτες θέσεις και στα τελευταία 20 λεπτά πίεσε ανέβασε ρυθμό και «φορώντας» ένα σκληρό ελαστικό κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση στην εκκίνηση με ρεκόρ πίστας 1:47,284″
Από τη δεύτερη θέση ξεκινά ο Jorge Lorenzo (Yamaha). Ο Ισπανός ήταν το μεγάλο φαβορί για την pole, ωστόσο στην τελευταία του προσπάθεια ένα πρόβλημα στα ηλεκτρονικά της «M1» τον ανάγκασε να σταματήσει την προσπάθειά του και να μπει στο pit box.
Ο J.Lorenzo ήταν εμφανώς εκνευρισμένος και αργότερα δήλωσε πως ο κινητήρας σταμάτησε στο ξεκίνημα της ευθείας. Το κακό είναι πως οι μηχανικοί της Yamaha δεν έχουν βρει την αιτία για αυτή τη βλάβη.
Την Ισπανική επέλαση στην πρώτη σειρά συμπλήρωσε ο Hector Barbera (Pramac Ducati). Αυτή είναι η πρώτη φορά που 3 Ισπανοί αναβάτες ξεκινούν από την πρώτη σειρά της εκκίνησης στη μεγάλη κατηγορία.
Ο Ισπανός, χωρίς να ακολουθεί κάποιον, κατάφερε στο τέλος με ένα μαλακό πίσω ελαστικό της Bridgestone να σημειώσει έναν απίθανο χρόνο και να πάρει την 3η θέση.
Από τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης ξεκινούν οι Nicky Hayden (Ducati), Casey Stoner (Honda) και Cal Crutchlow (Yamaha Tech3).
Ο C. Stoner χρησιμοποίησε ένα αναβαθμισμένο πλαίσιο στην περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών για να το συγκρίνει, με το δικό του.
Όμως αυτό δεν του έδωσε καλή αίσθηση και αναγκάστηκε να επιστρέψει στην παλιά του μοτοσικλέτα χάνοντας χρόνο. Στο τέλος κατάφερε απλά να βρεθεί στην 5η θέση.
Στην 7η θέση βρέθηκε ο Andrea Dovizioso με την (Yamaha Tech3), ενώ οι S. Bradl (LCR Honda), B. Spies (Yamaha) ο οποίος είχε πτώση, και V. Rossi (Ducati) έκλεισαν τη δεκάδα.
Ο «Doctor» δεν θα πρέπει να αισθάνεται και πολύ καλά με τη δέκατη θέση και μάλιστα ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον H. Barbera.
Πρώτη CRT ήταν η Aprilia του Aleix Espargaro με τους Randy De Puniet και Michele Pirro πίσω του.
Η ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ
1. Dani Pedrosa (Honda) 1: 47,284”
2. Jorge Lorenzo (Yamaha) + 0,139”
3. Hector Barbera (Pramac Ducati) + 0,261”
4. Nicky Hayden (Ducati) + 0,387”
5. Casey Stoner (Honda) + 0,405”
6. Andrea Dovizioso (Tech 3 Yamaha) + 0,465”
7. Stefan Bradl (LCR Honda) + 0,467”
8. Cal Crutchlow (Tech 3 Yamaha) + 0,573”
9. Ben Spies(Yamaha) + 0,865”
10. Valentino Rossi (Ducati) + 1,218”
auto.in.gr
- «Είναι ο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις της γενιάς μας» – H Μάργκοτ Ρόμπι για τον Τζέικομπ Έλορντι στα Ανεμοδαρμένα Ύψη
- Διαδοχικές παρεμβάσεις Καραμανλή για αγροτικό και κρίση θεσμών – Τι θα πει για δύο θέματα που καίνε την κυβέρνηση
- Τα ωραία του «Αναστό»
- Τραγωδία ανοιχτά της Κρήτης: Νεκροί 18 μετανάστες μετά από ναυάγιο
- Νυχτερινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Παλαιό Φάληρο – Ποιοι δρόμοι κλείνουν
- Premier League: Καθάρισε τη Σάντερλαντ και πλησίασε την κορυφή η Σίτι, νέα «γκέλα» για την Τσέλσι


