Fiat 500L: Και οι… επτά ήταν υπέροχοι
Η επταθέσια εκδοχή του 500L δίνει τα διαπιστευτήρια της από τo Τορίνο.
Λίγες μόλις ημέρες μετά την έναρξη παραγωγής του πενταθέσιου 500L στο εργοστάσιο της Fiat στο Kagujevac της Σερβίας, η μεγαλύτερη και επταθέσια εκδοχή του, «ποζάρει» στο φωτογραφικό φακό από το κέντρο σχεδίασης της ιταλικής φίρμας στο Τορίνο.
Πρόκειται ουσιαστικά για ένα προσχέδιο του πραγματικού αυτοκινήτου, ένα design study το οποίο όμως είναι αρκετό για να αποκαλύψει τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ του πενταθέσιου και του επταθέσιου μοντέλου.
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία η επταθέσια εκδοχή του 500L θα διατηρήσει το μεταξόνιο της μικρότερης εκδοχής του, προσθέτοντας ωστόσο 20 επιπλέον εκατοστά στο συνολικό μήκος του αμαξώματός του, προκειμένου να φιλοξενηθεί η τρίτη σειρά καθισμάτων.
Τα παραπάνω συνεπάγονται ότι το αμάξωμα του μεγαλύτερου 500L θα παραμείνει συμπεριλαμβανομένων των πίσω θυρών ίδιο με την πενταθέσια εκδοχή του, προς όφελος του κόστους παραγωγής. Στην ίδια λογική απαράλλαχτη θα παραμείνει και η θύρα του πορτ μπαγκάζ.
Αυτό που προφανώς αλλάζει είναι ο διαθέσιμος χώρος ο οποίος μπορεί να αξιοποιηθεί είτε για την φιλοξενία δύο επιπλέον επιβατών είτε, με την αναδίπλωση της τρίτης σειράς καθισμάτων, που όταν αναδιπλωθούν θα προσφέρουν μια ενιαία επιφάνεια στο πάτωμα του πορτ μπαγκάζ, περισσότερες δυνατότητες φόρτωσης.
auto.in.gr
- Μητσοτάκης: Υπεραμύνθηκε της εξωτερικής πολιτικής – Βλέπει Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας με Ερντογάν στις αρχές του 2026
- Μείωση των παραδόσεων Airbus τον Νοέμβριο μετά από τεχνικό πρόβλημα
- Γιατί το ότι έχω δουλέψει σε πανηγύρι θεωρείται κάτι κακό; – Η Κόνι Μεταξά απαντά στον Τάσο Ξιαρχό
- Άνω Λιόσια: 16χρονος εγκατέλειψε τη 2χρονη ανιψιά του στο ΙΧ που οδηγούσε – Δεν σταμάτησε σε σήμα της ΕΛ.ΑΣ.
- Μπεσίκτας – Πανιώνιος 101-83: Οι κυανέρυθροι έμειναν από δυνάμεις στο τέλος
- Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Η Β. Ελλάδα είναι ζωτικής σημασίας για τη δύναμη και το βάθος της διμερούς σχέσης ΗΠΑ-Ελλάδας
