Το ηλεκτρικό Mitsubishi i – MiEV στο Pikes Peak
Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) θα συμμετάσχει με το Πρωτότυπο i-MiEV στη Διεθνή Ανάβαση Pikes Peak 2012 που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στο Κολοράντο των ΗΠΑ.
Μετά τo Nissan Leaf και πρωτότυπο AC Propulsion η Mitsubishi θα συμμετάσχει στην ανάβαση του Pikes Peak (φέτος ο αγώνας έχει προγραμματιστεί για τις 8 Ιουλίου) με ένα πρωτότυπο, που βασίζεται στο i – MiEV.
Το “i – MiEV Prototype” είναι βασισμένο στο πλήρως ηλεκτρικό i-MiEV της MMC, το πρώτο 100% ηλεκτρικό όχημα (EV) που μπήκε στη μαζική παραγωγή και ήδη κυκλοφορεί σε Ιαπωνία, Ευρώπη και Β. Αμερική με σχέδια επέκτασης και σε άλλες αγορές.
Το “i-MiEV” Prototype θα οδηγήσει ο Hiroshi Masuoka, ο οποίος κατά τη διάρκεια μιας επιτυχημένης αγωνιστικής καριέρας αρκετών δεκαετιών συμμετείχε στο Dakar Rally 21 φορές, κερδίζοντας δύο συνεχόμενες χρονιές – 2002 και 2003 – με Mitsubishi Pajero και Pajero Evolution αντίστοιχα.
Οι διαφορές του πρωτοτύπου με το αυτοκίνητο παραγωγής εστιάζονται στο σχήμα και μόνο. Σκοπός της MMC είναι να αξιοποιήσει τα δεδομένα που θα συγκεντρώσει από τον αγώνα, για να βελτιώσει την αντοχή και αξιοπιστία των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων και των plug-in υβριδικών οχημάτων που πρόκειται να παρουσιάσει σύντομα στην αγορά.
Εκτός από την αγωνιστική συμμετοχή, οι μηχανικοί του τμήματος εξέλιξης της MMC και οι εκπρόσωποι εταιρειών – κατασκευαστών μπαταριών, κινητήρων & άλλων εξαρτημάτων για ηλεκτροκίνητα οχήματα θα ταξιδέψουν ως το Κολοράντο για λόγους τεχνολογικής συνεργασίας και ανταλλαγής τεχνογνωσιών με στόχο την περαιτέρω βελτίωση των αυτοκινήτων παραγωγής.
Να σας θυμίσουμε πως η Διεθνής Ανάβαση Pikes Peak είναι ένας ετήσιος αγώνας ανάβασης αυτοκινήτων και μοτοσικλετών προς στην κορυφή του Pikes Peak στο Κολοράντο στα 4.300m με τους αγωνιζόμενους να καλύπτουν υψομετρικές διαφορές σχεδόν 1.500m.
Η διοργάνωση χρονολογείται από το 1916 και είναι ένας από τους παλαιότερους και δημοφιλέστερους αγώνες του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Αμερική. Η ατμοσφαιρική πίεση, η θερμοκρασία, οι καιρικές και άλλες συνθήκες μεταβάλλονται σημαντικά από την έναρξη μέχρι τον τερματισμό, γι’ αυτό απαιτείται βέλτιστη ρύθμιση ώστε τα αυτοκίνητα να μπορούν να αποδίδουν τα μέγιστα σε όλη τη διαδρομή.
auto.in.gr
- Τηλεφωνικές απάτες: Το πρώτο κινητό τηλέφωνο που θα αναγνωρίζει ψεύτικες φωνές στις κλήσεις
- «Συμφωνία Γκρέμιο και Τετέ – Αποφασίζει ο Παναθηναϊκός»
- Γάζα: Ανασύρθηκαν 25 πτώματα, ανάμεσά τους και μιας Παλαιστίνιας δημοσιογράφου – Ερειπωμένες οι πόλεις
- Άρης Μουγκοπέτρος: Παραιτείται ο δικηγόρος του – Αναλαμβάνει την εν διαστάσει σύζυγό του
- Η Γέννηση του Ιησού δεν μοιάζει με χριστουγεννιάτικη κάρτα – Είναι μια ιστορία σφαγών, φόβου και προσφυγιάς
- Η συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου στο επίκεντρο της επικοινωνίας Γεραπετρίτη – Αμπντελάτι

