Πολλές ώρες δοκιμών και μετά συσκέψεις με τους μηχανικούς. Λίγες ώρες ξεκούρασης και μετά συνέχεια στις δοκιμές. Οι 4 αυτές ημέρες στη Jerez είναι το ίδιο σημαντικές για τους πιλότους των ομάδων όσο και οι αγώνες. Ας δούμε τι δήλωσαν οι Nico Rosberg (Mercedes AMG F1), Roman Grosjean (Lotus F1 Team), Sebastian Vettel (Red Bull Racing) και Lewis Hamilton (McLaren – Mercedes) για τη χθεσινή 3η ημέρα των δοκιμών.

Nico Rosberg (Mercedes AMG F1) 1ος (1:17,613” 118 γύροι)

«Είμαι χαρούμενος από τα αποτελέσματα των δοκιμών και τον χρόνο που πέτυχα», δήλωσε ο Γερμανός και πρόσθεσε : «Τα λάστιχα της Pirelli δείχνουν φέτος να έχουν μεγαλύτερη αντοχή (τα πίσω) και συνολικά καλύτερη απόδοση. Ο χρόνος μου μπορεί να με ικανοποιεί αλλά δεν είναι συγκρίσιμος με των άλλων οδηγών. Περιμένω με ανυπομονησία το επόμενο τεστ στη Βαρκελώνη όπου θα δοκιμάσουμε το δικό μας «Silver Arrow».

Roman Grosjean (Lotus F1 Team) 2ος (1: 18,419” 117 γύροι)

«Είχα μία άτυχη έξοδο το πρωί κατά την οποία έκανα ζημιά στο πάτωμα του μονοθεσίου. Εκτός από αυτό το περιστατικό είχα μία πολύ καλή ημέρα, κατά την οποία δουλέψαμε με τα λάστιχα. Δοκίμασα τρεις γόμες, αλλά με τις χαμηλές θερμοκρασίες δεν κατάφερα να τα πιέσω όσο ήθελα. Το σημαντικότερο όμως ήταν ότι η «Ε20″ μου έδινε πολύ καλή αίσθηση».

Sebastian Vettel (Red Bull Racing) 3ος (1:19.297” 96 γύροι)

«Είχα δύο μήνες να οδηγήσω μονοθέσιο, χρειάζονταν λοιπόν μερικοί γύροι για να βρω ρυθμό. Όμως η αίσθηση της RB8 ήταν εξαιρετική – όπως περίμενα άλλωστε». Δήλωσε ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και πρόσθεσε:
«Υπάρχει σημαντική απώλεια πρόσφυσης λόγω της αλλαγής των κανονισμών αλλά τη συνηθίζεις γρήγορα και μετά αρχίζεις να εξερευνείς τα όρια του μονοθεσίου».

Lewiw Hamilton (McLaren Mercedes)4ος ( 1:19.464” 80 γύροι)

«Είμαι ευχαριστημένος που επέστρεψα, ήταν μια μέρα χωρίς προβλήματα και έκανα αρκετούς γύρους σε σχέση με πέρυσι. Το μονοθέσιο δεν είναι προβλέψιμο προς το παρόν, διότι είναι τελείως καινούριο. Δεν έχουμε βρει ακόμα το σωστό set-up και υπάρχουν πολλές δοκιμές ακόμα που πρέπει να γίνουν. Φαίνεται σαν μια εξέλιξη του περσινού μονοθεσίου αλλά υπάρχουν επίσης ορισμένα πράγματα τα οποία δεν είναι καλά. Η κάθετη δύναμη στο πίσω μέρος στις στροφές υψηλής ταχύτητας δεν είναι όπως πέρυσι αλλά είμαι σίγουρος ότι θα βελτιωθεί. Το μονοθέσιο φέτος για κάποιο λόγο είναι καλύτερο στο φρενάρισμα και η είσοδος στις στροφές είναι ευκολότερη».

auto.in.gr