Το ηλεκτροκίνητο μικρό των Βαυαρών που πρωτοσυστήθηκε ως «MegaCity Vehicle» συνελήφθη από το φωτογραφικό φακό να εκτελεί δοκιμές εξέλιξης – αντοχής στο κρύο, ακριβώς στο ίδιο σημείο της σκανδιναβικής χερσονήσου όπου έδωσε τα πρώτα σημεία ζωής του, ως ολοκληρωμένου αυτοκινήτου, πριν περίπου ένα χρόνο.

Τότε ελάχιστα πράγματα ήταν γνωστά για το τι κρυβόταν κάτω από τις επιφάνειές του που, πλέον, αν και στη νέα εμφάνιση του i3, εξακολουθούν να διατηρούν το καμουφλάζ τους, θα μπορούσαν κατά ένα τρόπο να θεωρηθούν «διαφανείς» δεδομένου ότι τα χαρακτηριστικά του ηλεκτροκίνητου BMW έχουν πάψει να αποτελούν μυστήριο.

Έτσι, είναι γνωστό ότι το i3 θα βασιστεί σε μια αρχιτεκτονική γνωστή ως “LifeDrive” και η οποία επιβάλλει, για τον περιορισμό του βάρους, το πλαίσιο να κατασκευάζεται από αλουμίνιο και το υπόλοιπο αμάξωμα από συνθετικά υλικά (πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα).

Σε επίπεδο κινητήρων το i3 θα εξοπλίζεται αποκλειστικά με ηλεκτρικά μοτέρ τα οποία θα αποδίδουν ισχύ που αναμένεται να ξεπερνά τους 130 ίππους. Οι ηλεκτροκινητήρες θα τροφοδοτούνται από μπαταρίες ιόντων λιθίου οι οποίες θα εξασφαλίζουν στο i3 αυτονομία 160 χλμ.. Όσον αφορά τα υπόλοιπα στοιχεία του premium βαυαρικού ηλεκτροκίνητου αναμένεται να γνωστοποιούνται σταδιακά μέχρι την πρεμιέρα του αυτοκινήτου ως έκδοσης παραγωγής το 2013.

Μετά την επίσημη πρεμιέρα του που θα πραγματοποιηθεί σε κάποια από τις διεθνείς διοργανώσεις εκείνης της χρονιάς, πιθανότατα της Φρανκφούρτης, η αστική ηλεκτροκίνητη πρόταση θα περάσει στις γραμμές παραγωγής του εργοστασίου της BMW στη Λειψία για να διεκδικήσει στη συνέχεια τη θέση που της αντιστοιχεί στην αγορά.

AUTOMEDIA