Κινδυνεύουν χιλιάδες εργαζόμενοι, καθώς «πεθαίνει» η ιταλική αγορά πολυτελών αυτοκινήτων
«Νεκρή» είναι η αγορά των άλλοτε περιζήτητων πολυτελών αυτοκινήτων στην Ιταλία, σύμφωνα με τα τελευταία επίσημα στοιχεία πωλήσεων ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων. Η παραγωγή και πώληση των λεγόμενων «supercars» προσφέρει δουλειά σε 80.000 άτομα σε όλη την χώρα, με σημαντική διεθνή προώθηση του ιταλικού design. Η οικονομική κρίση απειλεί τώρα να «γονατίσει» τον όλο τομέα. Ανάμεσα στις κύριες αιτίες, η αύξηση της τιμής της βενζίνης, τα νέα υψηλά τέλη κυκλοφορίας, καθώς και οι πιο αναλυτικοί φορολογικοί έλεγχοι για τον εντοπισμό φοροφυγάδων.
Spotlight
-
«Η προέλευση του κόσμου»: Ο διάσημος πίνακας του Γκυστάβ Κουρμπέ, το αιδοίο και το «MeToo»
-
Επιμένει η Φλέσσα για Τέμπη προτάσσοντας την ατομική ευθύνη - «Δεν φταίει καμία κυβέρνηση» λέει με… «αγάπη»
-
Όπου φύγει, φύγει από την εργασία… Δεκάδες χιλιάδες αιτήσεις για συντάξεις
-
Κουμουνδούρου: Προσπαθεί να μαζέψει τα περί υπουργοί δολοφόνοι του Κασσελάκη - Κριτική από ΝΔ (και εκ των έσω)
«Νεκρή» είναι η αγορά των άλλοτε περιζήτητων πολυτελών αυτοκινήτων στην Ιταλία, σύμφωνα με τα τελευταία επίσημα στοιχεία πωλήσεων ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων. Στις κύριες αιτίες, η αύξηση της τιμής της βενζίνης, τα νέα υψηλά τέλη κυκλοφορίας, καθώς και οι πιο αναλυτικοί φορολογικοί έλεγχοι για τον εντοπισμό φοροφυγάδων.
Εκτεταμένα δημοσιεύματα των ιταλικών μέσων ενημέρωσης αναφέρουν ότι οι Ferrari και οι Lamborghini, έχουν πάψει να πωλούνται λόγω της οικονομικής κρίσης στην ίδια την χώρα που τις παράγει.
Η μόνη που αντέχει, είναι η αγορά της Ασίας -κυρίως της Κίνας- και των διαφόρων αναδυόμενων χωρών. Στην Ιταλία, όμως, για πρώτη φορά, μέσα σε ένα μήνα, οι τιμές των αυτοκινήτων πολυτελείας μειώθηκαν κατά 50%.
Μια καλή μεταχειρισμένη Ferrari Scaglietti κοστίζει πλέον 60.000 ευρώ, η 550 Maranello 30.000, η τελευταίου τύπου 599 100.000 ευρώ. Η Lamborghini Murcielago, 80.000 ευρώ.
Ειδικοί προβλέπουν ότι η καθοδική αυτή πορεία πρόκειται, πιθανότατα, να συνεχιστεί.
Ανάμεσα στις κύριες αιτίες εντοπίζονται η σημαντική άνοδος της τιμής της βενζίνης -έχει ξεπεράσει το 1,7 ευρώ το λίτρο-, τα νέα υψηλά τέλη κυκλοφορίας, αλλά και οι πιο αναλυτικοί φορολογικοί έλεγχοι, που θα «διασταυρώνουν» τις διάφορες πληροφορίες και ιδιοκτησιακά στοιχεία για να εντοπίζονται, μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών, τυχόν φοροφυγάδες.
Όπως έκανε γνωστό η ένωση ιδιοκτητών σαλονιών αυτοκινήτων, η παραγωγή και πώληση των λεγόμενων «supercars» προσφέρει δουλειά σε 80.000 άτομα σε όλη την χώρα, με σημαντική διεθνή προώθηση του ιταλικού design. Η οικονομική κρίση απειλεί τώρα να «γονατίσει» τον όλο τομέα.
Πολλοί ιδιοκτήτες σαλονιών μάλιστα είναι πεπεισμένοι ότι στο τέλος η επιβολή υψηλότερων τελών κυκλοφορίας θα ζημιώσει τα κρατικά ταμεία, διότι με την μείωση των πωλήσεων θα «πέσουν» σημαντικά και οι εισπράξεις φόρων, όχι μόνο από τα τέλη κυκλοφορίας, αλλά και σε ότι αφορά και τον φόρο προστιθέμενης αξίας που καταβάλλουν οι κάτοχοι εμπορικών επιχειρήσεων.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Θεωρία εξηγεί γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι είναι δεξιόχειρες – Η «εξαίρεση» των αριστερόχειρων
- Πειραιάς: Έφυγαν με λεία 100.000€ οι διαρρήκτες της εταιρείας χρυσού – Πώς έγινε το κινηματογραφικό ριφιφί
- Βίντεο ντοκουμέντο: Εκανε βόλτα με τα παιδιά του να «κρέμονται» από το ανοιχτό παράθυρο του αυτοκινήτου
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις