Η Piaggio απαντά στον ασιατικό ανταγωνισμό τοποθετώντας στο μεσαίο της scooter έναν ολοκαίνουριο κινητήρα 330 κ.εκ. και απόδοσης άνω των 33 ίππων. Παράλληλα, η νέα έκδοση που εμπλουτίζει τη γκάμα του Beverly το κάνει το πρώτο scooter του κόσμου με ABS και Traction Control.
Η Piaggio πάει ένα βήμα πιο μπροστά το best seller της τοποθετώντας στη νέα έκδοση Beverly 350 Sport Touring -που θα παρουσιαστεί στην 69η EICMA του Μιλάνου τον Νοέμβριο του 2011- έναν καινούριο κινητήρα 330 κ.εκ.
Με αυτό τον τρόπο, ξεπερνώντας τους 33 ίππους, η κορυφαία έκδοση του Beverly αποκτά περισσότερη ισχύ από τον ασιατικό ανταγωνισμό των 300 κ.εκ. και παράλληλα γίνεται το πρώτο scooter του κόσμου που διαθέτει μαζί και ABS και Traction Control.
Η έκδοση 350 Sport Touring εμπλουτίζει τη γκάμα του Beverly (που έχει ξεπεράσει τις 310.000 πωλήσεις από το 2001) ως μια πιο αθλητική και ισχυρή εκδοχή του, καθώς προσεγγίζει σε απόδοση τα scooter των 400 κ.εκ., κάνει το ταξίδι πιο άνετο και παράλληλα διατηρεί το μικρό μέγεθος και βάρος που προσφέρουν ευελιξία στην πόλη.
Μια άλλη αλλαγή σε σχέση με το Beverly 300 είναι η αύξηση της διάστασης του πίσω ελαστικού από 140/70 σε 150/70, καθώς και η στάνταρ ζελατίνα, το χρώμα της σέλας και η τριχρωμία στο αμάξωμα.
Ο νέος κινητήρας των 330 κ.εκ. αναμένεται να τοποθετηθεί και σε άλλα μοντέλα του ομίλου Piaggio στο εγγύς μέλλον.
Τα συστατικά του χυμού παντζαριού υποστηρίζουν την καρδιά και την κυκλοφορία του αίματος, ενώ παράλληλα συμβάλλουν στη φυσική ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.