Ο Sebastien Loeb (Citroen) δεν δυσκολεύτηκε να διατηρήσει υπό έλεγχο το προβάδισμα περίπου μισού λεπτού από τον Jari Matti Latvala (Ford) στην κορυφή του Ράλι Καταλονίας, κατά τη διάρκεια της δεύτερης μέρας του 12ου αγώνα του φετινού Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

Μετά το χωμάτινο πρώτο σκέλος, όπου ο Γάλλος είχε το μειονέκτημα να εκκινεί πρώτος αλλά επωφελήθηκε από τα κλαταρίσματα των βασικών του αντιπάλων, ο πρωταθλητής δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα στις ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές της δεύτερης ημέρας – σε μια επιφάνεια που ανέκαθεν ήταν πανίσχυρος.

Ξεκίνησε το 2ο σκέλος κερδίζοντας τις δύο πρώτες Ειδικές, αυξάνοντας λίγο το προβάδισμά του. Ο J.M. Latvala κέρδισε την τρίτη Ειδική της ημέρας και στο μεσημβρινό Service Park οι δύο τους είχαν διαφορά 32,8 δευτερολέπτων.

Στο απογευματινό loop των Ειδικών ο Φινλανδός της Ford κέρδισε δύο Ειδικές και ο Dani Sordo (MINI) μία, αλλά οι χρόνοι του S. Loeb ήταν πάντοτε παρεμφερείς κι έτσι η διαφορά ασφαλείας στην κορυφή παρέμεινε.

Ο Mikko Hirvonen συμπληρώνει την πρώτη τριάδα, λέγοντας ότι δεν μπορεί να εξηγήσει για ποιο λόγο δεν επιτυγχάνει απόδοση ανάλογη του ομολόγου του, J.M. Latvala. Φαντάζει σχεδόν βέβαιο, πάντως, ότι μέχρι το τέλος του αγώνα ο J.M. Latvala θα παραχωρήσει τη θέση του στον M. Hirvonen, για να τον βοηθήσει στη μάχη του τίτλου.

Αντίθετα με τον S. Loeb, ο έτερος οδηγός της εργοστασιακής Citroen και διεκδικητής του τίτλου, Sebastien Ogier, συνέχισε και σήμερα με την ίδια ατυχία. Ένα δεύτερο κλατάρισμα, στην πρώτη κιόλας Ειδική της ημέρας, τον έριξε στην 6η θέση. Σύντομα πέρασε τον Kris Meeke για την 5η, αλλά απέχει πολύ από τον 4ο Dani Sordo.

Ο Ισπανός της MINI έτρεφε ελπίδες νίκης στην πατρίδα του, όμως τις έχασε ολοκληρωτικά την πρώτη μέρα λόγω μεγάλων προβλημάτων ορατότητας από τη σκόνη προπορευόμενων αυτοκινήτων.

ΡΑΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2011
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά την 2η ημέρα)

1. Loeb (Citroen) 3:06:01.3
2. Latvala (Ford) +27.6
3. Hirvonen (Ford) +1:51.8
4. Sordo (ΜΙΝΙ) +2:29.2
5. Ogier (Citroen) +3:41.4
6. Meeke (ΜΙΝΙ) +4:11.9
7. Ostberg (Stobart Ford) +4:49.1
8. H. Solberg (Stobart Ford) +6:42.0
9. Novikov (CRT Citroen) +7:19.8
10. Wilson (Stobart Ford) +8:48.8

auto.in.gr