Η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha δοκίμασε για δεύτερη φορά τη μοτοσικλέτα των 1.000 κυβικών που θα χρησιμοποιεί στο MotoGP του 2012, με τον Jorge Lorenzo και τον Ben Spies στην πίστα του Misano. Οι δύο αναβάτες συμπλήρωσαν συνολικά 134 γύρους, μια μέρα μετά το θρίαμβο του Ισπανού στην ιταλική πίστα.

Η νέα Yamaha M1 δεν είχε ουσιαστικές αλλαγές από εκείνη που είχε δοκιμάσει η πρωταθλήτρια στις 15 Αυγούστου στο Brno της Τσεχίας, παρά μόνο ορισμένες τροποποιήσεις στα ηλεκτρονικά και την ανάρτηση με βάση τις απαιτήσεις του Misano.

Ο Jorge Lorenzo σημείωσε χρόνο 1:33.7 και πλησίασε στα δύο δέκατα του δευτερολέπτου το ρεκόρ γύρου του αγώνα της προηγούμενης ημέρας, που είχε πετύχει ο ίδιος. Ο χρόνος του Ben Spies ήταν έξι δέκατα πιο αργός. Στο Brno ο χρόνος που είχε πετύχει ο J. Lorenzo ήταν ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από το φετινό ρεκόρ γύρου, εκεί.

Ο πρωταθλητής εξήγησε: «Είναι λίγο διαφορετικά εδώ, σε σχέση με το Brno, που είναι πολύ γρήγορη πίστα. Το Misano είναι πιο αργή πίστα και η διαφορά μεταξύ των δύο μοτοσικλετών είναι πολύ μικρότερη. Είναι δύσκολο να καταλάβεις αμέσως το οδηγικό στιλ που χρειάζεται.

Σημειώσαμε σημαντική πρόοδο σε περίπου δύο ώρες και η μοτοσικλέτα έχει μεγάλη δυναμική. Είμαι ενθουσιασμένος για το μέλλον. Δουλεύουμε στην ηλεκτρονική για το θέμα του φρεναρίσματος, αλλά κυρίως αυτό που κάνω είναι να συνηθίζω το οδηγικό στιλ και να προσαρμόζω τη μοτοσικλέτα στο δικό μου».

Ο Ben Spies συμπλήρωσε: «?Το Misano είναι πολύ πιο απαιτητική πίστα. Είναι πιο αργή κι έτσι ο εμπρός τροχός σηκώνεται στην έξοδο των στροφών και ο πίσω σπινάρει. Είναι διασκεδαστική η οδήγηση, αλλά πιο επίπονη σε σχέση με τα 800 κ.εκ.

Το απόλαυσα και κινηθήκαμε αρκετά γρήγορα, σημειώσαμε καλό γυρολόγιο. Συγκεντρώσαμε πολλά δεδομένα για να συνεχίσουν οι μηχανικοί τη δουλειά τους και να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα, για τις επόμενες δοκιμές. Νομίζω ότι η επόμενη χρονιά θα είναι πολύ καλή και ανυπομονώ να αγωνιστώ με τα 1.000 κυβικά».

Με αυτές τις δοκιμές, η Yamaha έχε συμπληρώσει 4 από τις 8 μέρες δοκιμών που δικαούται μέσα στην αγωνιστική χρονιά. Η Honda έχει τον ίδιο αριθμό ημερών μέχρι στιγμής και η Ducati μία μέρα παραπάνω.

auto.in.gr