Το μεσημέρι της Κυριακής 20 Ιουνίου στην Ελλάδα οι πόρτες στην υπηρεσία αποθήκευσης αρχείων Dropbox παρέμειναν ορθάνοιχτες επί τέσσερις ώρες. Ο δημιουργός της δημοφιλούς υπηρεσίας Αρας Φερντόζι αποδίδει το γεγονός σε ανθρώπινο λάθος και βεβαιώνει ότι η υπηρεσία εξετάζει όλους τους λογαριασμούς για «ασυνήθιστη» δραστηριότητα τις επίμαχες ώρες.

Ο Άρας Φερντόζι αναφέρεται στο ενοχλητικό περιστατικό στο μπλογκ του και εξηγεί ότι προκλήθηκε μετά μια ανανέωση του κώδικα της υπηρεσίας την Κυριακή στις 1:54 πμ (ώρα Ειρηνικού) που επηρέασε τη μέθοδο ταυτοποίησης των στοιχείων των μελών. Όσοι επιχείρησαν να μπουν στο λογαριασμό τους -ή στον λογαριασμό άλλων- επί τέσσερις ώρες μπορούσαν να το κάνουν χωρίς να εισάγουν το σωστό password (προφανώς όμως απαιτούνταν το e-mail του μέλους). Όταν η ομάδα του Dropbox εντόπισε το πρόβλημα, διέκοψε καλού-κακού τις τρέχουσες συνεδρίες χρήσης της υπηρεσίας, υποχρεώνοντας όσους τους χρησιμοποιούσαν να εισάγουν ξανά τα στοιχεία εισόδου τους. Πάντως, ο Φερντόζι υποστηρίζει ότι εκείνη την περίοδο «πολύ μικρός αριθμός μελών», λιγότερο από το 1%, έκαναν χρήση της υπηρεσίας.

Τώρα, ο Φερντόζι βεβαιώνει ότι επιθεωρούνται τα log όπου καταγράφονται οι ενέργειες των μελών ώστε να ενημερώσουν τα μέλη για τυχόν ασυνήθιστη δραστηριότητα με e-mail. Όσοι δε, ανησυχούν για τυχόν επεμβάσεις στα αρχεία τους καλούνται να επικοινωνήσουν με την τεχνική υποστήριξη με e-mail στο support (at) dropbox.com

In.gr Τεχνολογία