To in.gr ανοίγει τις πόρτες του ακόμα και στις πιο μικρές, ατομικές επιχειρήσεις και παρέχει την πλέον εύκολη, γρήγορη και οικονομική λύση ώστε να προβληθούν με τρία μόλις κλικ σε δημοφιλείς σελίδες του σε ενότητες περιεχομένου με μεγάλο εύρος θεμάτων.Δείτε πώς θα αξιοποιήσετε τις Διαφημίσεις EXPRESS.

Ένα νέο εργαλείο αυτοπροβολής (χωρίς μεσολαβητή) άρχισε να παρέχεται στο in.gr. Οι Διαφημίσεις Εξπρές (link) «λύνουν τα χέρια» ακόμα και στις πιο μικρές, ατομικές επιχειρήσεις παρέχοντας την πλέον εύκολη, γρήγορη και οικονομική λύση για να προβληθούν στις δημοφιλείς σελίδες του in.gr σε ενότητες περιεχομένου με μεγάλο εύρος θεμάτων, αλλά και πολλούς επισκέπτες.

Οι διαφημίσεις Εξπρές χωρίζονται στις μικρές και στις μεγάλες διαφημίσεις. Ο διαφημιστικός χώρος στις μικρές διαφημίσεις είναι διαστάσεων 125Χ125 pixels (photo125X125).

Οι μεγάλες διαφημίσεις εξυπηρετούν μεγαλύτερες ανάγκες προβολής καθώς ο διαφημιστικός χώρος είναι 468Χ60 pixels ή 768Χ90 pixels (photo 468X60)

Οι μικρές διαφημίσεις μπορούν να φιλοξενήσουν κείμενο, σταθερή φωτογραφία ή και τα δύο μαζί, ενώ οι μεγάλες δίνουν τη δυνατότητα animated gif, δηλαδή ο συνδυασμός 2-3 φωτογραφιών που εναλλάσσονται η μία μετά την άλλη.

Ανάλογα με το αντικείμενό σας, επιλέξτε την πλέον κατάλληλη ενότητα της μεγαλύτερης ελληνικής πύλης του Διαδικτύου και προβληθείτε σε χιλιάδες χρήστες με χρέωση €5, €10, €20 ή το πολύ € 40 την ημέρα, για όσες ημέρες θέλετε, ακόμα και για μία μόνο έως και 60 ημέρες.

Αναλυτικά

Το πρώτο βήμα είναι να εντοπίσετε την πλέον κατάλληλη ενότητα για την προβολή σας. Για παράδειγμα, εάν το αντικείμενό σας ταιριάζει με την θεματολογία του tech.in.gr, δηλαδή απευθύνεστε στους λάτρεις της τεχνολογίας, αξιοποιήστε άμεσα τη δυνατότητα προβολής σε όλες τις σελίδες του, οι οποίες αγγίζουν τις 200.000 εμφανίσεις κάθε μήνα.

Η δυνατότητα αυτοπροβολής χωρίς μεσολαβητές υπάρχει επίσης στην εξαιρετικά δημοφιλή ενότητα για το Αυτοκίνητο, που στεγάζεται στο auto.in.gr με εμφανίσεις που πλησιάζουν τις 500.000 το μήνα.

Ομοίως, στα Ταξίδια agro.in.gr με 350.000 ξεφυλλίσματα κάθε μήνα, συγκεντρώνονται άνθρωποι που λατρεύουν τη φύση και τα ταξίδια, άνθρωποι στους οποίους μπορείτε πλέον να στείλετε το δικό σας μήνυμα.

Ανάλογη δυνατότητα υπάρχει και στις δημοφιλείς ενότητες για τον Καιρό (μια επίσης δημοφιλή υπηρεσία), το Βιβλίο (με κόστος μόλις 5 ευρώ την ημέρα), την καθημερινή Ψυχαγωγία και το Παιδί. Θυμηθείτε ότι η επιλογή της πλέον κατάλληλης ενότητας παίζει σημαντικό ρόλο στο αποτέλεσμα που θα έχει η προβολή σας.

Το δεύτερο βήμα για την προβολή σας, είναι να βρείτε ένα ηχηρό σύντομο διαφημιστικό μήνυμα (text ad). Σημειώστε ότι, το κόστος της δεν θα αυξηθεί ακόμα κι αν επιλέξετε να διαφημιστείτε με μια χαρακτηριστική φωτογραφία. Στις προαναφερόμενες ενότητες, μπορείτε να βάλετε στη θέση του κειμένου μια φωτογραφία που θα πάρει διαστάσεις 125×125 pixel από το σύστημα (banner). Εναλλακτικά, μπορείτε να επιλέξετε να ανεβάσετε μια φωτογραφία που θα μετατραπεί σε χαρακτηριστικό εικονίδιο, δίπλα στο μήνυμά σας (text ad ανεβάζοντας και φωτογραφία επιλέγοντας Φόρτωση εικόνας). Το σύστημα σας δίνει τη δυνατότητα να δείτε άμεσα το αποτέλεσμα (προεπισκόπηση) καθώς εισάγετε τίτλο, κείμενο ή/και φωτογραφία, μαζί με το απαραίτητο link).

Δείτε μια σύντομη, ευχάριστη παρουσίαση για τη δημιουργία μικρών διαφημίσεων


Μεγάλες διαφημίσεις στους Χάρτες, στο Περίπτερο, στη Βιντεοθήκη και στο Φωτορεπορτάζ

Δυνατότητα προβολής και, μάλιστα σε μεγαλύτερο χώρο, υπάρχει επίσης και σε άλλες, χρηστικές σελίδες όπως οι Χάρτες τους οποίους συμβουλεύονται κάθε μέρα τουλάχιστον πεντέμισι χιλιάδες άνθρωποι ή τις σελίδες του Περιπτέρου, όπου συγκεντρώνονται τα πρωτοσέλιδα των ημερήσιων εφημερίδων και τα εξώφυλλα των περιοδικών, με χιλιάδες επισκέπτες, ιδιαίτερα κάθε πρωί. Η διαφήμισή σας μπορεί επίσης να προβληθεί εάν το επιλέξετε στις σελίδες του in.gr με βίντεο (Βιντεοθήκη) και στα Φωτορεπορτάζ.

Επιλέξτε μεγάλη διαφημιστική ζώνη, διατηρώντας πολύ χαμηλά το κόστος

Δείτε όλες τις διαφημιστικές ζώνες για την προβολή σας με κόστος 10 ευρώ (στα Φωτορεπορτάζ) ή 20 ευρώ την ημέρα (στο Περίπτερο ή στη Βιντεοθήκη) καταλαμβάνοντας ένα μεγάλο χώρο πλάτους 486 pixel και ύψους 60 pixel ή σε ακόμα μεγαλύτερο 728 x 90 pixel στους Χάρτες ή στο Περίπτερο.

Δείτε μια σύντομη, ευχάριστη παρουσίαση για τη δημιουργία μεγάλων διαφημίσεων

Τι έχετε να πείτε;

Αφού βρείτε την πλέον κατάλληλη ενότητα για την προβολή σας (τη λεγόμενη διαφημιστική ζώνη), συνοψίστε το μήνυμά σας σε ένα τίτλο και μια πρόταση και επιλέξτε εάν θέλετε μια χαρακτηριστική φωτογραφία. Eάν επιλέξετε να προβληθείτε σε μεγάλο χώρο -με το λεγόμενο full banner, ή ακόμα και σε υπερμεγέθες leaderboard στο Περίπτερο (επιλογή kiosk all)-, μπορείτε να ανεβάσετε ακόμα και animated gif, συνδυάζοντας δύο-τρεις φωτογραφίες που εναλλάσσονται η μια μετά την άλλη, δημιουργώντας κίνηση ακόμα και με εφέ.

H δημιουργία της διαφημιστικής καταχώρησης ολοκληρώνεται ταχύτατα, αρκεί να έχετε μελετήσει καλά ποιο θα θέλατε να είναι το μήνυμά σας. Είναι αλήθεια ότι, επιλέγοντας την αυτοπροβολή σας, αναλαμβάνετε να φέρετε με επιτυχία εις πέρας μια καθημερινή πρόκληση για τους επαγγελματίες διαφημιστές: να κάνετε τις λέξεις να μιλούν με ένα δυνατό σλόγκαν, μια δελεαστική προσφορά, αναδεικνύοντας ότι εναλλακτικό, ή και μοναδικό έχετε να προβάλλετε. Στην προκειμένη περίπτωση, αυτή είναι η μεγαλύτερη, αν και η μόνη, πρόκληση που θα κληθείτε να αντιμετωπίσετε.

Μερικές βασικές αρχές

  • Σκεφτείτε τι θέλετε να κάνουν οι επισκέπτες που θα ανταποκριθούν στο μήνυμά σας, βρείτε το κατάλληλο ρήμα και χρησιμοποιείστε προστακτική.
  • Συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά που γνωρίζετε ήδη ότι χρησιμοποιούνται ευρέως για να οδηγηθεί κανείς σε περιεχόμενο ανάλογο με αυτό του δικτυακού σας τόπου ή που θέλετε να συσχετίζονται με το περιεχόμενό σας.
  • Εάν η διαφήμισή σας αφορά προσφορά, αναφέρετε την τιμή.
  • Οδηγήστε τους επισκέπτες στη αφιερωμένη σελίδα που δικτυακού σας τόπου που αφορά στο προϊόν ή στην υπηρεσία που προβάλλετε. Μην τους να αναρωτιούνται γιατί έφτασαν στο σάιτ σας.

Η δυνατότητα αυτοπροβολής σε τόσο δημοφιλείς ιστοσελίδες και μάλιστα με τόσο χαμηλό κόστος μπορεί να αποδειχτεί εξαιρετικά χρήσιμη, αφού μπορείτε να «τρέχετε» άμεσα διαφορετικές διαφημιστικές καμπάνιες, ανάλογα με τις ανάγκες προβολής που πραγματικά έχετε.
Εάν για παράδειγμα, σήμερα θέλετε να προβάλλετε ένα νέο προϊόν, δεν χρειάζεστε τίποτα περισσότερο από δημιουργική σκέψη για να επινοήσετε το ηχηρό σλόγκαν που θα το συνοδεύει ή ίσως μόνο μια φωτογραφία του. Έτσι, όταν λανσάρετε το προϊόν, ενδεχομένως θα το κάνετε με μια προσφορά γνωριμίας, ενώ αργότερα ίσως επιλέξετε να προωθήσετε κάποιο άλλο για τις ιδιαίτερες ανάγκες που καλύπτει, τα μοναδικά χαρακτηριστικά ή τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά του.

Η ευκολία με την οποία ολοκληρώνεται η διαδικασία και ο δικός σας προγραμματισμός πραγματικά απαλείφουν όλα τα εμπόδια που σχετίζονται με την διαφημιστική προβολή μέσω ειδικού, όταν στην ουσία δεν αισθάνεστε ότι τον χρειάζεστε ώστε να τον αποζημιώσετε δεόντως για τις υπηρεσίες του.

Δεν χρεώνεστε με το κλικ, προκαλέστε κόσμο!

Η διαδικασία επιτρέπει και τις δοκιμές, δημιουργώντας διαφορετικές διαφημίσεις για διαφορετικές ημέρες ακόμα κι αν αφορούν στο ίδιο προϊόν ή υπηρεσία: αλλάξτε το λεκτικό της προβολής σας και δοκιμάστε διαφορετικές φράσεις σε διαφορετικές ημέρες, για να παροτρύνετε τους επισκέπτες των σελίδων όπου προβάλλεστε να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας και να έρθουν στο σάιτ σας.

Αποφασίστε ποιοι θέλετε να έρθουν στο σάιτ και τι θέλετε να κάνουν όταν φτάσουν σε ατό: δεν χρειάζεται να αποκλείσετε ακόμα και αυτούς που το ενδιαφέρον τους δεν είναι ακόμα ώριμο, αφού η χρέωση για την προβολή σας δεν αυξάνεται ανάλογα με τα κλικ, αλλά με την ημέρα. Ακόμα κι αν έρθουν αλλά φύγουν πολλοί χρήστες άπρακτοι, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχετε εξασφαλίσει την ενημέρωση που ενδεχομένως επιδιώκατε, αντί την αξιοποίηση μιας ημερήσιας προσφοράς. Μπορείτε να ενημερώσετε πολύ κόσμο, ακόμα κι αν αυτά τα κλικ δεν μετατραπούν άμεσα σε αγορές, αλλά στο χρόνο που οι επισκέπτες σας θα θεωρήσουν σκόπιμο. Μπορείτε βέβαια, να κρατήσετε ζωντανό το ενδιαφέρον τους, δίνοντας κωδικό προσφοράς ή εγγράφοντας follower στο λογαριασμό σας στο Twitter, στο Facebook ή σε ένα newsletter.

Πληρώστε με τον πλέον ασφαλή τρόπο, με PayPal

H πληρωμή των καταχωρήσεών σας είναι δυνατόν να γίνει χωρίς να δώσετε τα ευαίσθητα στοιχεία που αφορούν είτε στον τραπεζικό σας λογαριασμό ή στην πιστωτική σας κάρτα (αν και μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε με αυτή).

Αρκεί να έχετε ή, να ανοίξετε έναν λογαριασμό στην καταξιωμένη για την αξιοπιστία της στις διαδικτυακές οικονομικές συναλλαγές PayPal (στην οποία εμπιστεύεστε τα στοιχεία σας και η οποία δεσμεύεται να μην τα παραχωρεί σε όσους πληρώνει για λογαριασμό σας) και να δώσετε το e-mail που σας δημιούργησε η PayPal. Μετά την συναλλαγή, η υπηρεσία της PayPal θα σας αποστείλει e-mail επιβεβαίωσης.

Μέσω του λογαριασμού που θα δημιουργήσετε στην PayPal μπορείτε να πληρώσετε με πιστωτική ή και χρεωστική κάρτα και να θέσετε όριο στο ύψος των συναλλαγών που επιτρέπετε να γίνονται (καθώς και να το αλλάξετε).

In.gr Τεχνολογία