Τσακίρη Τόνια

Μείωση πωλήσεων κατά 12,4% στα 44,1 εκατ. ευρώ εμφάνισε ο όμιλος Κορρές το 2010.

Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του ομίλου στο εξωτερικό το 2010, διαμορφώθηκαν στα 15,8 εκατ. ευρώ από 15,3 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 3,6%, με ενισχυμένη την συμμετοχή τους στο σύνολο των πωλήσεων του στα 36% από 30% το 2009.

Τα λειτουργικά έξοδα προ αποσβέσεων (διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης) του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 22,7 εκατ. ευρώ το 2010 έναντι 21,3 εκατ. ευρώ το 2009, αυξημένα κατά 6,7%.

Για συγκρίσιμους λόγους, εάν αφαιρέσουμε από το 2010 τα μεγέθη της MILGAUSS, εταιρεία η οποία ενσωματώθηκε στον όμιλο το τέταρτο τρίμηνο του 2009, τα αντίστοιχα λειτουργικά έξοδα του ομίλου μειώθηκαν κατά 3,2%, στα 19,4 εκατ. ευρώ από 20,1 εκατ ευρώ το 2009.

Παράλληλα η αύξηση των εξόδων διαφήμισης για την υποστήριξη της επικοινωνίας της μάρκας, καθώς και η επίδραση της ενοποίησης της MILGAUSS, επηρέασαν τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία διαμορφώθηκαν στα 8,3 εκατ. ευρώ το 2010 από 9,8 εκατ. ευρώ το 2009, μειωμένα κατά 14,9% ακολουθώντας την αναλογική μείωση των πωλήσεων.

Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας και προ της έκτακτης εισφοράς ύψους 0,5 εκατ. ευρώ, προκειμένου να τοποθετηθούν σε συγκρίσιμη βάση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, διαμορφώθηκαν στα 2,3 εκατ. ευρώ το 2010, έναντι 3,9 εκατ. ευρώ το 2009, παρουσιάζοντας μείωση της τάξεως του 40,4%.

Τα καθαρά κέρδη επηρεάσθηκαν από τις αυξημένες αποσβέσεις λόγω των επενδύσεων στις οποίες έχει προβεί η εταιρεία στα προηγούμενα έτη και τα αυξημένα έξοδα υποστήριξης της αγοράς της Αμερικής για την ολοκλήρωση της μεταβατικής περιόδου μέχρι την έναρξη υποστήριξης της αγοράς από την Johnson & Johnson.

Επίσης, οι προσπάθειες της διοίκησης για αποτελεσματικότερη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης, συνέχισαν να συμβάλλουν στη δημιουργία θετικών ταμειακών ροών ύψους 6,9 εκατ. ευρώ στο σύνολο του 2010, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Στην Αμερική, ο όμιλος στο πλαίσιο της συμφωνίας που έχει συνάψει με την Johnson & Johnson για την παροχή της άδειας διανομής των προϊόντων του (Βόρεια και Λατινική Αμερική), διένυσε την μεταβατική περίοδο που εμπεριείχε τις προσπάθειες υποστήριξης της μάρκας στα υφιστάμενα δίκτυα για την Βόρεια Αμερική και την ομαλή μετάβαση της τεχνογνωσίας της και στις δυο περιοχές.

Παράλληλα, ο όμιλος διεύρυνε την παρουσία του ανά τον κόσμο με το άνοιγμα έξι νέων καταστημάτων Κορρές μέσω των διανομέων του στις εξής πόλεις: ένα στο Ντουμπάι στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, ένα στην Σόφια στη Βουλγαρία, ένα στην Αγία Πετρούπολη στην Ρωσία, ένα στην Μπρατισλάβα στη Σλοβακία και δύο στην Σιγκαπούρη.

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ