Παραμονή σε ξενοδοχείο

Επειδή συνήθως κάθε ξενοδοχείο διαθέτει μόνο ένα ή δύο δωμάτια με εύκολη πρόσβαση
για άτομα με ειδικές ανάγκες, είναι προτιμότερο να κάνετε τις κρατήσεις σας
όσο το δυνατόν νωρίτερα.

  • Υπάρχει ειδικός χώρος στάθμευσης;
  • Η είσοδος στο κτίριο βρίσκεται στο επίπεδο του δρόμου ή υπάρχουν σκαλιά;
    Πόσα είναι αυτά; Υπάρχει φορητή ράμπα;
  • Πώς γίνεται η πρόσβαση στα κοινόχρηστα δωμάτια, όπως η τραπεζαρία, η αίθουσα
    αναμονής, το μπαρ και οι χώροι συναντήσεων;
  • Οι πόρτες στις κοινόχρηστες τουαλέτες είναι αρκετά πλατιές ώστε να διευκολύνουν
    την είσοδο σε κάποιον με αναπηρική καρέκλα;
  • Είναι δυνατή η πρόσβαση στην πισίνα χωρίς τη χρησιμοποίηση σκαλιών;
  • Είναι τα κουμπιά του ανελκυστήρα αρκετά χαμηλά ώστε να τα φτάνει ένα άτομο
    σε αναπηρική καρέκλα; Υπάρχει η δυνατότητα ηχητικής γνωστοποίησης ή με σύστημα
    Braille των ορόφων όπου βρίσκεται ο ανελκυστήρας;
  • Υπάρχουν ειδικές βοηθητικές συσκευές στο δωμάτιο;
  • Υπάρχουν σκαλιά στην πόρτα του μπάνιου ή της εισόδου;
  • Υπάρχει αρκετός χώρος στο δωμάτιο για να κινηθεί άνετα κάποιος που χρησιμοποιεί
    αναπηρική καρέκλα;
  • Υπάρχουν στα λουτρά και στις μπανιέρες ειδικές μπάρες στήριξης;
  • Χωρά η αναπηρική καρέκλα κάτω από το νεροχύτη;
  • Υπάρχουν ενισχυτές ήχου στα τηλέφωνα;
  • Υπάρχει
    τηλετυπικό σύστημα κρατήσεων δωματίων ή άλλες συσκευές τηλεπικοινωνίας για
    τους κωφούς;
  • Επιτρέπεται η παραμονή των σκύλων-οδηγών;
  • Είναι αρκετά ευρύχωρος ο ανελκυστήρας για την ευχερή μεταφορά της αναπηρικής
    καρέκλας;
  • Τα πατώματα του δωματίου έχουν βαριά χαλιά; (Αυτό μπορεί να δυσκολέψει
    ιδιαίτερα τη μετακίνηση της αναπηρικής καρέκλας.)

health.in.gr