Μετά τη McLaren, και η Williams φαίνεται ότι έχει ρισκάρει πολύ υιοθετώντας ορισμένες ακραίες ιδέες στο σχεδιασμό του μονοθεσίου για το πρωτάθλημα της Formula 1 του 2011. Συγκεκριμένα, ο Rubens Barrichello χαρακτήρισε «επιθετικό» το σχεδιασμό της νέας Williams FW33.

Οι κανονισμοί του 2011 απαγορεύουν τους διαχύτες πολλαπλών δαπέδων, καθώς και το σύστημα F-duct που επινόησε η McLaren για να ελαχιστοποεί την αντίσταση στον αέρα της πίσω πτέρυγας. Ωστόσο, πολλοί σχεδιαστές εκτιμούν ότι οι κανονισμοί προσφέρουν περιθώριο για την ανάπτυξη νέων αεροδυναμικών ιδεών.

Έχοντας δει το πρωτότυπο μονοθέσιο του 2011, το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Williams στο Grove της Βρετανίας, ο Rubens Barrichello τόνισε: «Αισθάνομαι ότι η ομάδα κάνει καλή δουλειά για τη νέα χρονιά. Το σχέδιο είναι πολύ επιθετικό.

Η προσέγγιση για τη νέα αγωνιστική χρονιά δείχνει να είναι αρκετά δυναμική κι αυτό είναι καλό, είμαι μέσα, μου αρέσει». Σχετικά με την ανταγωνιστικότητά του, συμπλήρωσε: «Ορισμένα μονοθέσια είναι καλά, άλλα καλύτερα. Προς το παρόν όλα είναι στη σφαίρα της φαντασίας.

Το δικό μας μονοθέσιο δείχνει να αποδίδει καλά στην αεροσήραγγα. Πρέπει μόνο να μείνουμε προσγειωμένοι και να συνεχίσουμε τη δουλειά» κατέληξε ο Βραζιλιάνος, του οποίου η εμπειρία μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τη Williams στην εξέλιξη του νέου της μονοθεσίου από τις πρώτες δοκιμές του, τον Φεβρουάριο του 2011.

auto.in.gr