Ένας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας απόδοσης 350 ίππων θα βρίσκεται κάτω από το καπό της ισχυρότερης εκδοχής της Lotus Evora S όπως αποκάλυψε -και- επισήμως η βρετανική φίρμα, επιβεβαιώνοντας παράλληλα την παρουσία του ταχύτατου roadster στην επικείμενη έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας.

Και μπορεί φαινομενικά η μοναδική διαφορά της με την υπόλοιπη γκάμα να περιορίζεται στο σαφώς πιο επιθετικό αεροδυναμικό διαχύτη στο πίσω τμήμα, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για αυτό που κρύβεται κάτω από τις γνώριμες μεταλλικές επιφάνειες της Evora.

Εκεί, όπως πάντα τοποθετημένος στο κέντρο, βρίσκεται ο επίσης γνωστός V6 κινητήρας των 3,5 λίτρων από το οπλοστάσιο της Toyota, που όμως χάρη στην παρουσία υπερσυμπιεστή έχει αυξήσει την ισχύ του στους 350 ίππους και την απόδοση ροπής στα 400Nm.

Σε απόλυτα μεγέθη αυτό συνεπάγεται ότι η Lotus Evora με τα διακριτικά S επιταχύνει από στάση (0- 100χλμ.) σε μόλις 4,8 δευτερόλεπτα, χρόνος βελτιωμένος κατά τρία δέκατα του δευτερολέπτου σε σχέση με την συμβατική εκδοχή της. Αντιστοίχως αυξημένη είναι και η τελική της ταχύτητα που πλέον ξεπερνάει τα 275 χλμ./ώρα.

Από τον εξοπλισμό SportPack ο οποίος στη συγκεκριμένη έκδοση της Evora είναι standard, ξεχωρίζει η παρουσία του διακόπτη με τα διακριτικά S. Με το πάτημα αυτού του διακόπτη μεταβάλλεται τόσο η απόκριση όσο και ο ήχος του κινητήρα με την ενεργοποίηση της αντίστοιχης βαλβίδας στο σύστημα εξαγωγής.

Παράλληλα, ο συγκεκριμένος διακόπτης «περιορίζει» τη λειτουργία του ηλεκτρονικού κόφτη, αυξάνοντας το όριο των στροφών του κινητήρα καθώς και τις διορθωτικές παρεμβάσεις του συστήματος ελέγχου ευστάθειας.

auto.in.gr