Παρότι είχε το μειονέκτημα να εκκινεί πρώτος και να χάνει χρόνο καθαρίζοντας το δρόμο για τους υπόλοιπους, ο Sebastien Ogier της Citroen Junior κατάφερε να παραμείνει στην κορυφή του Ράλι Πορτογαλίας μετά το τέλος του 2ου σκέλους του 6ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

Η ημέρα ξεκίνησε με τον Οζιέ να έχει διαφορά 26 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Dani Sordo και 44 από τον τρίτο Sebastien Loeb, όμως ο πρωταθλητής κέρδισε τις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές του σκέλους και ανέβηκε δεύτερος.

Ωστόσο στην τρίτη της ημέρας, πριν το Service Park, προσπάθησε να προστατέψει λίγο τα ελαστικά του και έκανε ένα λάθος σε «νεροφάγωμα», με αποτέλεσμα στο μέσον της ημέρας να είναι 23 δευτ. πίσω από τον S. Ogier.

Στο δεύτερο loop από τις ίδιες Ειδικές ο S. Ogier έβρισκε πλέον πιο καθαρό δρόμο και κέρδισε την 4η ΕΔ της ημέρας, με διαφορά 6 δευτ. από τον S. Loeb. Όμως, ακριβώς την ίδια διαφορά πήρε ο πρωταθλητής από τον συμπατριώτη του στην επόμενη, 12η Ειδική.

Στην τελευταία δοκιμασία της ημέρας ο S. Loeb ήταν και πάλι ταχύτερος, αλλά με διαφορά μόλις δύο δευτερολέπτων – κι έτσι η ημέρα τελειώσε με προβάδισμα 21 δευτ. του S. Ogier έναντι από τον πρωταθλητή.

Πιο πίσω, ο Petter Solberg (Solberg Citroen) κέρδισε τη 10η Ειδική και ανέβηκε σε θέση βάθρου στη 12η, ενώ ο Mikko Hirvonen έμεινε πολύ μακριά – προφανώς με συνεχιζόμενα προβλήματα στις ρυθμίσεις του Ford Focus WRC.

Ο έτερος οδηγός της Ford, Jari Matti Latvala, έχασε την 6η θέση και έπεσε πολύ πίσω στην κατάταξη όταν στη δεύτερη Ειδική της ημέρας βγήκε από το δρόμο, προσέκρουσε σε δέντρο και έσπασε έναν τροχό.

Τέλος, ο Ken Block (Monster Ford) δεν επανεκκίνησε σήμερα, διότι είχε υποστεί ζημιά ο κλωβός ασφαλείας του αυτοκινήτου του κατά τη διάρκεια των ανατροπών που είχε στο ατύχημά του στο πρώτο σκέλος.

Διαβάστε περισσότερα εδώ και δείτε τις φωτογραφίες από το Φάρο.

auto.in.gr