2

Νέοι κινητήρες βενζίνης αναμένεται να εξοπλίσουν τις εκδόσεις των MINI και MINI Clubman μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2010.



Η αρχή γίνεται από την κορυφή της γκάμας και συγκεκριμένα από το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο που εξοπλίζει το Cooper S.



Συνδυάζοντας για πρώτη φορά την τεχνολογία του άμεσου ψεκασμού καυσίμου με τον twin scroll υπερσυμπιεστή καυσαερίων και τις βαλβίδες μεταβαλλόμενου βυθίσματος και χρονισμού, ο 1.600άρης κινητήρας αποδίδει 10 επιπλέον ίππους, φτάνοντας τους 184, την ίδια στιγμή που οι εκπομπές CO2 έχουν περιοριστεί κατά 13 γρ./χλμ και η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου κατά 0,4 λίτρα ανά χιλιόμετρο.



Αντίστοιχο είναι και το παράδειγμα της ατμοσφαιρικής έκδοσης Cooper, η ισχύς της οποίας έχει αυξηθεί από τους 120 στους 122 ίππους, όπως άλλωστε και των εκδόσεων Οne.



Στην τελευταία περίπτωση, βέβαια, ο κινητήρας των 1.400 κ.εκ. θα αντικατασταθεί από μοτέρ 1.600 κ.εκ., το οποίο αποδίδει ανάλογα με την έκδοση 75 ή 98 ίππους, παρουσιάζοντας και στις δύο περιπτώσεις σημαντική αύξηση της ροπής.



Και οι τέσσερις κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU5, ενώ στις εξοπλιστικές εκδόσεις ΜΙΝΙMALISM θα συνδυάζονται με προηγμένα συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας.



Παράλληλα με τους νέους κινητήρες βενζίνης, στην γκάμα του ΜΙΝΙ θα προστεθεί και η έκδοση One Cabrio, αποδίδοντας από 1.600 κ.εκ. 98 ίππους.



auto.in.gr