Με αιτία το προαιρετικό όριο προϋπολογισμού που ψήφισε η FIA για το 2010 -που έχει ήδη οδηγήσει τρεις ομάδες (Toyota, RBR, STR) στη δημόσια δέσμευση ότι δεν θα δηλώσουν συμμετοχή στο πρωτάθλημα του 2010 αν δεν τροποποιηθεί ο συγκεκριμένος κανονισμός-, το διοικητικό συμβούλιο της Ferrari συνεδριάζει σήμερα για να αποφασίσει το μέλλον της Scuderia στη Formula 1!


Η ιταλική ομάδα είναι η μοναδική που συμμετέχει αδιαλείπτως στο σπορ από το 1950, όταν ιδρύθηκε η επαγγελματική Formula 1. Η ιστορία της περιλαμβάνει χρυσές σελίδες και σε άλλες μορφές αγώνων, όπως στις 24 Ώρες του LeMans και η παρουσία του προέδρου της, Luca di Montezemolo, στη φετινή επανάληψη του διάσημου γαλλικού αγώνα μόνο τυχαία δεν είναι. Η Ferrari έμμεσα απειλεί να μεταφερθεί σε άλλες μορφές αγώνων.


Οι διοικητές του σπορ, ο πρόεδρος της FIA Max Mosley και ο εμπορικός διευθυντής Bernie Ecclestone, αντιμετώπισαν τις τελευταίες μέρες την απειλή αποχώρησης της Ferrari με διαφορετικό τρόπο – όπως άλλωστε συνηθίζουν. Ο πρώτος δήλωσε ότι η F1 δεν χρειάζεται τη Ferrari, την ώρα που ο δεύτερος είπε ότι …η F1 είναι η Ferrari.


Μόλις έγινε γνωστό ότι σήμερα (Τρίτη 12/05) θα συγκληθεί το διοικητικό συμβούλιο στο Μαρανέλο, ο Bernie εξέφρασε την αμφιβολία του ότι η Scuderia θα αποχωρήσει από το σπορ. Εμμέσως, δηλαδή, εκτιμά ότι η Ferrari μπλοφάρει για να τροποποιηθεί ο κανονισμός του ορίου προϋπολογισμού. Η Ferrari δεν είναι ανόητη. Δεν θέλουν να φύγουν από τη F1 κι εμείς δεν θέλουμε να τους χάσουμε, οπότε θα επιληφθούμε του θέματος είπε ο Βρετανός στους Times του Λονδίνου.


Πάντως η FIA, μέσω του τεχνικού της συμβούλου, Tony Purnell, έκανε γνωστή την αισιοδοξία της ότι μπορεί να επιτευχθεί συμφωνία στην κρίσιμη συνάντηση του Max Mosley με τις ομάδες την επόμενη εβδομάδα, αλλά και ότι δεν πρόκειται να προχωρήσει σε μεγάλους συμβιβασμούς μόνο και μόνο λόγω της «υστερίας» που προκαλούν οι απειλές αποχώρησης των ομάδων από το σπορ.


Κάθε φορά που υπήρξε αλλαγή, οι ομάδες έφεραν τον Αρμαγεδδών. [Θυμηθείτε τα] Parc Ferme, παύση εξέλιξης των κινητήρων, αντικατάσταση των V10 με V8, το KERS… Σε κάθε περίπτωση κάποιοι έλεγαν ότι η F1 θα καταρρεύσει. Όλες αυτές οι περιπτώσεις έκαναν τη FIA πιο εύκαμπτη απέναντι στην υστερία. Στους ανθρώπους δεν αρέσουν οι αλλαγές, δήλωσε ο Βρετανός.


auto.in.gr