Τα προβλήματα της Ferrari F60
Οι Kimi Raikkonen και Luca di Montezemolo μιλούν για το χειρότερο ξεκίνημα της Scuderia τα τελευταία 17 χρόνια και υπόσχονται άμεσες λύσεις, για να μη χάσει η ομάδα του Μαρανέλο το τρένο του τίτλου.
Η μηδενική συγκομιδή βαθμών της Ferrari στα δύο πρώτα Grands Prix του 2009 οφείλεται στην αεροδυναμική της F60 και στα προβλήματα αξιοπιστίας που παρουσιάζει το σύστημα KERS, σύμφωνα με τον Kimi Raikkonen – την ώρα που ο πρόεδρος της εταιρείας, Luca di Montezemolo, καλεί την ομάδα να σοβαρευτεί έπειτα από τα σημαντικά λάθη στρατηγικής και τις εσφαλμένες αποφάσεις των πρώτων δύο αγώνων της χρονιάς.
Χρειαζόμαστε περισσότερη αρνητική άντωση και εργαζόμαστε σκληρά για να τη βρούμε δήλωσε ο Φινλανδός. Υπάρχουν ορισμένα νέα εξαρτήματα που ετοιμάζουμε και ξέρω ότι η ομάδα δουλεύει πολύ για να εξελίξει όλο το μονοθέσιο.
Ο Kimi έφερε ως παράδειγμα για να εξηγήσει τα αεροδυναμικά προβλήματα της F60 την απόδοση του μονοθεσίου στο μεσαίο τμήμα της πίστας της Σεπάνγκ. Αυτό περιλαμβάνει αρκετές γρήγορες στροφές και έτσι καταδεικνύει αντιπροσωπευτικά την αεροδυναμική απόδοση του αυτοκινήτου.
Αν αναλύσουμε τις τρεις τομείς της Σεπάνγκ, καταλαβαίνουμε ότι χάνουμε πολύ σε σχέση με τα κορυφαία μονοθέσια. Ειδικά στο μεσαίο τμήμα, στο οποίο η αρνητική άντωση είναι πολύ κρίσιμη. Επίσης, προς το παρόν έχουμε ορισμένα προβλήματα αξιοπιστίας, όπως διαπίστωσα ο ίδιος στη Μαλαισία.
Την Κυριακή στη Μαλαισία το νερό εισχώρησε στο KERS και κατέστρεψε τη μόνωσή του κι έτσι αναγκάστηκα να εγκαταλείψω. Δεν έχουμε βαθμούς ακόμα και είναι δύσκολες ημέρες. Έχουμε βρεθεί ξανά σε τέτοια κατάσταση, αλλά γνωρίζουμε πώς να αντιδράσουμε και αυτό θα κάνουμε στη Σαγκάη.
Στο μεταξύ, ο πρόεδρος της Ferrari, Luca di Montezemolo, έτριξε τα δόντια των διοικητών της Scuderia για το χειρότερο ξεκίνημα της ομάδας τα τελευταία 17 χρόνια, σε σύσκεψη που είχε μαζί τους στο Μαρανέλο δύο μέρες μετά το GP Μαλαισίας.
Ο Ιταλός στάθηκε στη λάθος στρατηγική που άφησε τον Felipe Massa στη 16η θέση της εκκίνησης στη Σεπάνγκ, αλλά και στην επιλογή λανθασμένων ελαστικών στο πρώτο pit-stop του Kimi Raikkonen. «Συνάντησα ορισμένους πολύ θυμωμένους ανθρώπους – και αυτή η λέξη είναι επιεικής, είπε ο L. di Montezemolo.
Και συνέχισε: Ήταν θυμωμένοι με τους εαυτούς τους, αλλά αποφασισμένοι να αντιδράσουν. Έφερα μαζί μου την κουκούλα ενός μοναχού, για να καταλάβουν όλοι ότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε αυτή τη χρονιά με ταπεινοφροσύνη και είπα ότι δεν θέλω να μας βλέπω στη ΄Candid Camera΄ μετά από κάθε αγώνα.
Πέραν των αστεϊσμών, γνωρίζω ότι αυτή η ομάδα έχει πολύ ισχυρή αξιοπρέπεια και αυτό θα μας βοηθήσει να βγούμε από αυτή την κατάσταση. Ξέρουμε ότι πρέπει να αντιδράσουμε για να μειώσουμε την υστέρηση απόδοσής μας και για το λόγο αυτό θα δουλέψουμε πολύ σκληρά τις επόμενες ημέρες, για να εξελίξουμε την αεροδυναμική της F60 όσο το δυνατόν περισσότερο.
Ο Ιταλός κατέληξε: Έχω πίστη στην ομάδα, η οποία –ας μην το ξεχνάμε- έχει κερδίσει τρεις από τους τέσσερις τίτλους τα δύο τελευταία χρόνια. Η ομάδα παραμένει ενωμένη και της έχω πλήρη εμπιστοσύνη.
auto.in.gr
- Η συνεργασία μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου στο επίκεντρο της επικοινωνίας Γεραπετρίτη – Αμπντελάτι
- Το χιουμοριστικό challenge των Μουζακίτη και Μπότη: Ο εξυπνότερος, ο ομορφότερος και ο πιο… υπναράς
- Νεκρός διανομέας σε τροχαίο σε παράδρομο της Αττικής Οδού
- Κινητοποιήσεις: Γιορτές στα μπλόκα οι αγρότες και ραντεβού σε νέα πανελλαδική σύσκεψη
- Κέρκυρα: Σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες ο εμπρησμός αυτοκινήτων επιχειρηματία
- Ο Μόντο Ντουπλάντις αποκάλυψε με τι θα ασχοληθεί όταν αποσυρθεί από τον στίβο
