Το λανσάρισμα της Σειράς 1 στην αναδυόμενη αγορά της Κίνας, αποφάσισε η BMW προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της και να εδραιώσει την θέση της έναντι της Audi που είναι και ο κύριος, Ευρωπαίος, αντίπαλός της στην τοπική αγορά.


Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΒMW ήδη παράγει και διαθέτει τις Σειρές 3 και 5 επί κινεζικού εδάφους.


Σύμφωνα με ανακοίνωση της γερμανικής φίρμας, το μικρομεσαίο μοντέλο θα κοστίζει από, περίπου, 25.300 έως 41.190 ευρώ και αναμένεται να συμβάλλει στην περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων της φίρμας οι οποίες ήδη το πρώτο τετράμηνο του 2008 σημείωσαν αύξηση 1,2%, με την διάθεση 14.574 αυτοκινήτων.