Αθήνα: Στο πλαίσιο της επέκτασης της εφαρμογής του Συστήματος Διαχείρισης Ζήτησης Ιατρικών Υπηρεσιών, το ΙΚΑ ξεκίνησε από την Παρασκευή τη λειτουργία της Υπηρεσίας Προγραμματισμού Ιατρικής Επίσκεψης.


Ο τηλεφωνικός αριθμός που θα καλούν για την εξυπηρέτησή τους οι ασφαλισμένοι είναι το 184, ενώ το πρώτο παράρτημα που τίθεται σε εφαρμογή με το εν λόγω σύστημα είναι το ΙΚΑ Πατησίων.


Η λειτουργία του αναμένεται να συμβάλλει αποτελεσματικά στη γρήγορη εξυπηρέτηση των δικαιούχων περίθαλψης της Μονάδας, που ανέρχονται σε 120.000, στην αποσυμφόρηση και στη δημιουργία ευπρεπούς εικόνας σε αυτήν.


Μέσω του συστήματος, οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να κλείνουν ραντεβού με το γιατρό της επιλογής τους, την ημέρα και την ώρα που οι ίδιοι επιθυμούν, καθώς η νέα Μονάδα στελεχώνεται με εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο παρέχει τηλεφωνική υποστήριξη και αναλαμβάνει τον προγραμματισμό και την ικανοποίηση των αιτημάτων για ραντεβού των ασφαλισμένων.


Το σύστημα λειτουργεί σε 11 Μονάδες Υγείας στην Αθήνα και σε 5 στη Θεσσαλονίκη και μέχρι σήμερα μέσω του Συστήματος Διαχείρισης Ζήτησης Ιατρικών
Υπηρεσιών έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 1.000.000 ραντεβού σε τέσσερις μονάδες του λεκανοπεδίου.


Πηγή: ΑΠΕ

health.in.gr