Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
weather-icon 21o

Αφιερώματα

Jaguar

Έχοντας δώσει ήδη δώσει το στίγμα της στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όπου πραγματοποίησε την πρεμιέρα της το Νοέμβριο του 2012, η Jaguar XFR-S, “επιστρέφει” σε ευρωπαϊκό έδαφος, συστήνοντας και από “κοντά” τις προδιαγραφές που συνοδεύουν τον τίτλο της, ως της ταχύτερης XF. Στην “καρδιά» της XFR-S βρίσκεται το V8 υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο των 5,0 […]

Σύνταξη

Αφιερώματα: Όλες οι ειδήσεις

Ferrari

Την… Ferarri παρουσιάζει η Ferrari στην 83η ελβετική έκθεση, καθώς κόντρα σε κάθε πρόβλεψη και προηγούμενη αναφορά, η ιταλική φίρμα, επέλεξε να “ονοματίσει” το μοντέλο που θα διαδεχθεί την θρυλική Enzo ως LaFerrari. Στο “επίκεντρο” του εκκεντρικού και πλέον, υβριδικού κατά έναν τρόπο, supercar βρίσκεται ένας θηριώδης V12 χωρητικότητας 6.262 κ.εκ. με ισχύ 800 ίππων […]

Σύνταξη
Σύνταξη

Dacia

Την πρακτικότερη εκδοχή της δεύτερης γενιάς του Logan παρουσιάζει η Dacia στην 83η έκθεση της Γενεύης. Με μήκος 4,49 μέτρων το Logan MCV, μπορεί να μεταφέρει αντικείμενα που φτάνουν έως και τα 2,7 μέτρα μήκος ή ό,τι άλλο θελήσει κανείς σε ένα χώρο αποσκευών που ανέρχεται σε 573 λίτρα και φτάνει τα 1.518 με την […]

Σύνταξη
Σύνταξη

Citroen

Mε τρεις παγκόσμιες πρεμιέρες προσγειώνεται η γαλλική φίρμα στο “floor” της ελβετικής έκθεσης, παρουσιάζοντας την ανανεωμένη έκδοση του C3, την πρωτότυπη –αλλά πολύ κοντά στην έκδοση παραγωγής- εκδοχή του C4 Picasso, καθώς και ένα καινοτόμο υβριδικό μηχανικό σύνολο το οποίο καταναλώνει βενζίνη και πεπιεσμένο αέρα με “όχημα” ένα πρωτότυπο C3. Την παρουσία της Citroen στην […]

Σύνταξη
Σύνταξη

Carrozzeria Touring Superleggera

Η έκδοση παραγωγής της Disco Volante δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητη ανάμεσα στο πλήθος των τετράτροχων που επέλεξαν την 83η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης για την παγκόσμια πρεμιέρα τους. Το διθέσιο Gran Turismo φέρει την υπογραφή της carrozzeria Touring Superleggera και είναι εμπνευσμένη από την εξίσου επαναστατική Disco Volante του 1952. Έχοντας βασιστεί […]

Σύνταξη
Σύνταξη

BMW

Την πρακτικότητα και τις ανέσεις ενός τυπικού πεντάθυρου hatchback με τις παραδοσιακές αξίες μίας αυθεντικής BMW επιχειρεί να συνδυάσει η νέα Σειρά 3 Gran Turismo. Ουσιαστικά πρόκειται για τον τρίτο τύπο αμαξώματος που προστίθεται στην γκάμα της νέας Σειράς 3 -προηγήθηκαν οι sedan και station wagon εκδόσεις- ο οποίος διαφοροποιείται τόσο σε επίπεδο σχεδιασμού όσο […]

Σύνταξη
Σύνταξη

Bentley

Την νέα Flying Spur σε παγκόσμια πρώτη παρουσιάζει η Bentley στην 83η ελβετική έκθεση, συνοδεύοντάς την με τον τίτλο της ταχύτερης τετράθυρης πρότασης στην ιστορία της φίρμας. Ακολουθώντας τη συνήθη τακτική της, η φίρμα από το Crewe Bentley δεν τροποποίησε ριζικά την εμφάνιση της Flying Spur, προχωρώντας ωστόσο σε συνολικές αλλαγές που –μεταξύ άλλων- εντάσσουν […]

Σύνταξη
Σύνταξη

Audi

Αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την υβριδική τεχνολογία, η Audi παρουσιάζει στη Γενεύη την plug-in hybrid έκδοση του νέου A3 Sportback. To A3 e-tron, συνδυάζει έναν TFSI κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,4 λίτρων και απόδοσης 150 ίππων με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 75 kW, εξασφαλίζοντας όχι μόνο ανταγωνιστικές επιδόσεις αλλά τη μικρότερη δυνατή κατανάλωση καυσίμου. Με […]

Σύνταξη
Σύνταξη

Aston Martin

Την Aston Martin Rapide S σε παγκόσμια πρεμιέρα παρουσιάζει η βρετανική φίρμα στο ελβετικό “floor”. Παρά την παρουσία του διακριτικού “S” δεν πρόκειται για απλά για μια ταχύτερη εκδοχή της γκάμας αλλά για το ανανεωμένο μοντέλο που θα αντικαταστήσει την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της τετράθυρης πρότασης. Η Rapide S εξοπλίζεται με τον ίδιο V12 […]

Σύνταξη
Σύνταξη

Alfa Romeo

Η Alfa Romeo 4C στην έκδοση παραγωγής αποτελεί δίχως καμία αμφιβολία μία από τις σημαντικότερες παρουσίες στην 83η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το «μικρό», όπως η ίδια η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία χαρακτηρίζει, supercar θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Maserati στη Μόντενα, ξεχωρίζοντας για το ανθρακονημάτινο πλαίσιο, τη μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς αλλά και για […]

Σύνταξη
Σύνταξη

Abarth

Τη δυνατότητα περαιτέρω εξατομίκευσης των προτάσεών της προσφέρει στους πελάτες της η Abarth, λανσάροντας τη σειρά fuoriserie. Η τελευταία βασίζεται σε εκδόσεις των 180 ίππων, οι οποίες θα συνδυάζουν τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης των 1,4 λίτρων με ένα αυτοματοποιημένο κιβώτιο έξι σχέσεων. Αντιστοίχως, το σύστημα επιβράδυνσης φέρει την υπογραφή της Brembo αποτελούμενο από τετραπίστονες δαγκάνες […]

Σύνταξη
Σύνταξη

Σίλβιο Μπερλουσκόνι: Κι όμως είναι ακόμα εδώ…

Αφού... μάδησε και ξαναμάδησε τη μαργαρίτα, ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι κατέληξε πως πρέπει να βγει μπροστά και να δώσει ο ίδιος τη μάχη των βουλευτικών εκλογών για να σώσει την Ιταλία από τη λιτότητα, τους φόρους, τους τεχνοκράτες, τους κομμουνιστές, τους δικαστές, τη Γερμανία. Από «αγάπη για την Ιταλία». Πάντα...

Σύνταξη
Σύνταξη

Ευρωπαϊκά Βραβεία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ)

Δέκα τέσσερις (14) ημέρες απομένουν για την υποβολή υποψηφιοτήτων στη διαδικασία ανάδειξης των καλύτερων προγραμμάτων ΕΚΕ που εφαρμόζουν οι ελληνικές επιχειρήσεις, στο πλαίσιο των Ευρωπαϊκών Βραβείων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, του νέου θεσμού της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Σύνταξη
Σύνταξη

Το ιταλικό «μη Μνημόνιο» του Μόντι – Οι θέσεις των κομμάτων

Το πρώτο που κατάφερε ο Μάριο Μόντι, σχεδόν πριν καν ορκιστεί πρωθυπουργός, ήταν να επαναφέρει την ιταλική αξιοπιστία που είχε εξαφανίσει ο μπερλουσκονισμός. Τα spread έπεσαν από επίπεδα ανάλογα του τοξικού επιτοκίου 7% περίπου στο 5% μόνο ως καλωσόρισμα. Ο τεχνοκράτης εφάρμοσε ένα «μη μνημόνιο», προσπαθώντας να αποφύγει την ανάγκη ευρωπαϊκής στήριξης της Ιταλίας, και έφερε «εκούσια» λιτότητα.

Σύνταξη
Σύνταξη

Πιερ Λουίτζι Μπερσάνι: Ξαφνικά εμπόδια στον δρόμο προς την εξουσία

Συγκεντρώνει τα χαρακτηριστικά ενός ψύχραιμου και σοβαρού ηγέτη, ίσως ακόμη να είναι υπερβολικά σοβαρός και άχρωμος για τα δεδομένα του πολιτικού μάρκετινγκ. Έχει το δημοσκοπικό προβάδισμα, όμως ο κομμουνιστικών καταβολών Πιερ Λουίτζι Μπερσάνι, ο 62χρονος πρόεδρος του Δημοκρατικού Κόμματος (Pd), βρέθηκε να κινείται σε ένα πεδίο πιο δύσκολο από ότι υπολόγιζε αρχικά.

Σύνταξη
Σύνταξη

Μάριο Μόντι: ο τεχνοκράτης που τάραξε το πολιτικό σύστημα

Ο καθηγητής τεχνοκράτης κλήθηκε να αλλάξει το κλίμα μέσα στη χώρα του και για τη χώρα του. Δεκατρείς μήνες μετά έδωσε τη θέση του σε έναν κλασικό Ιταλό πολιτικό με μερικές πινελιές συμπεριφοράς καθηγητή: παιχνίδι με τα μίντια μέχρι να ανακοινώσει τις προθέσεις του, πολιτική πλατφόρμα ενωτικού τύπου με το brand «Μάριο Μόντι», παιχνίδι με κρυφά χαρτιά. Ένας εναντίον όλων…

Σύνταξη
Σύνταξη

Δίκαιοι, άξιοι, ελεύθεροι και αντισυστημικοί… Ποιος θα σώσει την Ιταλία;

Η οικονομική και πολιτική σταθερότητα της Ιταλίας διακυβεύεται στις κάλπες που στήθηκαν αυτή τη φορά μακριά από το γνώριμο δίπολο Μπερλουσκόνι εναντίον Αριστεράς, εν μέσω σύγχυσης και έλλειψης εμπιστοσύνης για το πολιτικό σύστημα. Η πρόκληση του Πιερ Λουίτζι Μπερσάνι να κυβερνήσει. Η ευρωπαϊκή «πρώτη» της «ανόδου» και όχι της καθόδου ενός τεχνοκράτη στην πολιτική, όπως προτιμά να λέει ο Μάριο Μόντι. Η τελευταία μεγάλη εκλογική παράσταση του Σίλβιο Μπερλουσκόνι. Και το φαινόμενο ενός «μη πολιτικού» μπλογκο-κινήματος με το οποίο κάνει πολιτική και τρομάζει τους πολιτικούς ο Μπέπε Γκρίλο...

Σύνταξη
Σύνταξη

Μπέπε Γκρίλο: Πεντάστερος και αντισυστημικός

Ακτιβιστής, κωμικός, ηθοποιός, blogger. Ο 64χρονος Γενοβέζος Μπέπε Γκρίλο είναι τα πάντα. Κυρίως όμως είναι ο «σίφουνας» που μπήκε στην πολιτική σκηνή της Ιταλίας με το Κίνημα των 5 Αστέρων (M5S), διεκδικώντας να εκφράσει όσους πιστεύουν ότι η πολιτική ζωή της χώρας δεν είναι παρά ο ορισμός της διαφθοράς.

Σύνταξη
Σύνταξη

Τα πολιτικά κόμματα της Ιταλίας από το 1946 μέχρι σήμερα

To ιταλικό κομματικό σύστημα το οποίο κυριάρχησε στη χώρα μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου υπήρξε ένα κλασσικό πολυκομματικό σύστημα. Ωστόσο, δύο ήταν οι κυρίαρχοι πόλοι: οι Χριστιανοδημοκράτες και το Κομμουνιστικό Κόμμα. Όλα αυτά μέχρι την πλήρη κατάρρευση στις αρχές της δεκαετίας του 1990. Για να δημιουργηθούν τελικά νέοι συνασπισμοί.

Σύνταξη
Σύνταξη

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Κυριακή 07 Δεκεμβρίου 2025
Απόρρητο