Honda Jazz 2012: Ζήτημα τιμής
Η δημοφιλέστερη πρόταση της Honda ανανεώνεται, ενισχύοντας την παρουσία της στην ελληνική αγορά με μειωμένες τιμές και ακόμη πιο πλούσιο εξοπλισμό.
Η δημοφιλέστερη πρόταση της Honda ανανεώνεται, ενισχύοντας την παρουσία της στην ελληνική αγορά με μειωμένες τιμές και ακόμη πιο πλούσιο εξοπλισμό.

Γιγαντώνοντας τις δυνατότητές του, τόσο εντός όσο και εκτός πόλης, το Picanto των 3,6 μέτρων δείχνει ικανό να αλλάξει το χάρτη της ελληνικής αγοράς.

Το επαγγελματικό μοντέλο της Ford ανανεώνεται, με τον κινητήρα να κατέχει πρωταγωνιστικό ρόλο στη φάση αυτής της αλλαγής.

Μία χαμηλού κόστους και περιορισμένων δυνατοτήτων πρόταση μεταμορφώνεται σε ένα άκρως ανταγωνιστικό σύνολο, διεκδικώντας με αξιώσεις την κορυφή της κατηγορίας του.

Ο ορισμός του κλασικού στην πιο σύγχρονη και αποδοτική του μορφή. Η νέα Porsche 911 συνδυάζει με τρόπο μοναδικό την παράδοση με την τεχνολογία αιχμής.
Με νέους, τρικύλινδρους κινητήρες βενζίνης, πολυχρηστικά χαρακτηριστικά και μήκος που φτάνει τα 3,54 μέτρα, το συμβατικότερο του αναμενομένου up! θα αποτελέσει τη νέα πρόταση της VW στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης.
Ένα από τα διασημότερα τετράτροχα στην ιστορία του κινηματογράφου επιστρέφει στο προσκήνιο, με αφορμή τη δημοπρασία του τον προσεχή Αύγουστο στην California.
Ένας ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης 1.590 κ.εκ. και δύο ξεχωριστά -για διαφορετικούς λόγους- αυτοκίνητα πρωταγωνίστησαν στο διαγωνισμό οικονομίας που διοργάνωσε η Mitsubishi στη δυτική Πελοπόννησο.
Το αμερικανικό όνειρο της Fiat ξεκινά από το Freemont και την προσπάθεια προσαρμογής ενός επιβλητικού MPV στις, ομολογουμένως, απαιτητικές ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
Τις αδυναμίες του πρόσφατου παρελθόντος επιχειρεί να διαγράψει η νέα Σειρά 1 της BMW, αυξάνοντας τις διαστάσεις της και αντικαθιστώντας τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες των 1,6 λίτρων με υπερτροφοδοτούμενους αντίστοιχης χωρητικότητας.
Κάπως έτσι περιγράφουν οι άνθρωποι της Mercedes-Benz τη σιλουέτα της C-Class Coupe, επισημαίνοντας τη δυναμική ενός αυτοκινήτου που δεν θυμίζει σε τίποτα το, αφόρητα προβλέψιμο, παρελθόν του.
Με τρόπο... μαγικό η νέα SLK περιορίζει σημαντικά το κόστος απόκτησής της στη χώρα μας, αυξάνοντας ταυτόχρονα το "ειδικό βάρος" της στην άσφαλτο.
Ως φυσική συνέχεια του μικρότερου σε διαστάσεις DS3 αλλά και ως μακρινός απόγονος της θρυλικής DS, η νέα μικρομεσαία πρόταση της Citroen κινείται αντίθετα στο ρεύμα.
Μικρό σε μέγεθος, βολικό στην κίνηση της πόλης, διόλου ακριβό για όσα προσφέρει και κυρίως ηλεκτροκίνητο, το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της Renault θα πωλείται στο τέλος του 2011.
Ο άμεσος ψεκασμός καυσίμου, το αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων 7G-TRONIC PLUS και μια δέσμη μέτρων εξοικονόμησης ενέργειας συνθέτουν το φιλικό προς το περιβάλλον προφίλ των εκδόσεων βενζίνης και πετρελαίου της E-Class.
H μεγαλύτερη οβάλ πίστα της ευρωπαϊκής ηπείρου, στο βροχερό Lausitz της Γερμανίας, φιλοξένησε την παγκόσμια πρεμιέρα του ισχυρότερου Corsa παραγωγής και του Insignia OPC Unlimited -και το in.gr ήταν εκεί!
Στο ανταγωνιστικότερο, ίσως, πεδίο της ελληνικής αγοράς το Trezia στηρίζει την παρουσία του, κυρίως, στις εκτεταμένες μεταφορικές δυνατότητές του.
Ένας κινητήρας αρκεί για να κάνει τη διαφορά. Αυτό τουλάχιστον αποδεικνύει η τρίτη γενιά του Focus στην υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 1.596 κ.εκ.
Λίγο πριν οι εκπομπές CO2 αποκτήσουν ανταλλάξιμη αξία ή ένα σεβαστό κόστος για τις αυτοκινητοβιομηχανίες που θα τις αγνοήσουν, το πετρελαιοκίνητο Polo BlueMotion αυξάνει τη δημοτικότητά του.
Με την πολύτιμη συμβολή της Rolls-Royce το MINI αποκτά την πολυτελέστερη -μέχρι σήμερα- εκδοχή του.
Λίγο πριν την παγκόσμια πρεμιέρα του στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, το πρώτο συμπαγών διαστάσεων SUV της Audi αποκαλύπτεται.
Με προηγμένες τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας εμπλουτίζονται οι κορυφαίες προτάσεις της Volvo, προσαρμόζοντας τα χαρακτηριστικά τους στο σήμερα.
To Yeti αποκτά έναν ακόμη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης και ταυτόχρονα το πλεόνασμα ισχύος που μέχρι σήμερα έλλειπε από τη δικίνητη έκδοση των 1,2 λίτρων.
Αψηφώντας τις διαχωριστικές γραμμές που ορίζουν οι συμπαγείς διαστάσεις ενός αυτοκινήτου πόλης, το Verso-S μετρά τις δυνάμεις του απέναντι στις μικρομεσαίες προτάσεις του ανταγωνισμού.
Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος
Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη
Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ALTER EGO MEDIA A.E.
Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673
ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007
Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442