Στις περισσότερες των περιπτώσεων η προσπάθεια ανανέωσης ενός αυτοκινήτου ξεκινά και τελειώνει στις μεταλλικές επιφάνειες του αμαξώματός του.

Σπανίως οι κατασκευαστές παρεμβαίνουν στα δομικά συστατικά ενός τετράτροχου που έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική του πορεία, ενώ ακόμη πιο σπάνια επενδύουν σε συστήματα ασφαλείας ώστε να διαφοροποιήσουν τις προτάσεις τους απέναντι στον ανταγωνισμό.

Ανάμεσα στις λιγοστές εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον παραπάνω κανόνα ανήκει η Volvo.

H σουηδική φίρμα δεν ακολούθησε τη συνήθη πρακτική, ανανεώνοντας το παρουσιαστικό των κορυφαίων προτάσεων που διαθέτει στην γκάμα της, αλλά επέλεξε να εμπλουτίσει τον εξοπλισμό των V70, XC70 και S80 με προηγμένες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας.

Το φιλικό προς τον οδηγό σύστημα διαχείρισης των μονάδων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας «Sensus» αποτελεί μια από τις προσθήκες.

Χάρη στο Sensus και την έγχρωμη οθόνη 5 ιντσών που βρίσκεται τοποθετημένη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, η προσοχή του οδηγού παραμένει συνεχώς στραμμένη στο δρόμο.

Για τον ίδιο σκοπό ο διακόπτης «My Car» προσφέρει άμεση πρόσβαση στις ρυθμίσεις του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, την ίδια στιγμή που τα χειριστήρια στο τιμόνι και την βάση της κεντρικής οθόνης φροντίζουν για τα υπόλοιπα.

Σε περίπτωση που επιλέξει κανείς το Multimedia σύστημα της Volvo, η οθόνη υγρών κρυστάλλων αυξάνει το μέγεθός της από τις 5 στις 7 ίντσες, φιλοξενώντας τις ενδείξεις του Navigation (προαιρετικά με φωνητικές εντολές), του ασύρματα συνδεδεμένου τηλεφώνου και της κάμερας οπισθοπορίας.

Για πρώτη φορά, μάλιστα, προσφέρεται η δυνατότητα live streaming μουσικής ή αν προτιμάτε η ασύρματη επικοινωνία μεταξύ των συσκευών αναπαραγωγής μουσικών αρχείων τεχνολογίας Bluetooth και ηχοσυστήματος.

Για τους λάτρεις της μουσικής, υπάρχει και ένα hi-end ηχοσύστημα με πεντακάναλο ενισχυτή και subwoofer, ενώ στο πακέτο ψυχαγωγίας των πίσω επιβατών περιλαμβάνονται δύο οθόνες TFT 8 ιντσών, ασύρματα ακουστικά και DVD player.

Σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας τα συστήματα που για πρώτη φορά συναντήσαμε στα XC60, S60 και V60 διεκδικούν πρωταγωνιστικό ρόλο και στην υπόλοιπη γκάμα της σουηδικής φίρμας, εξασφαλίζοντας ακόμα και την πλήρη ακινητοποίηση του αυτοκινήτου από τη στιγμή που το προπορευόμενο επιβραδύνει ή το ενσωματωμένο ραντάρ εντοπίσει κίνηση πεζού στο οδόστρωμα.

Στην πρώτη περίπτωση το City Safety, αποτρέπει το ενδεχόμενο σύγκρουσης αν η διαφορά στην ταχύτητα κίνησης των δύο αυτοκινήτων είναι μικρότερη των 15 χλμ./ώρα, ενώ στη δεύτερη περίπτωση το Pedestrian Detection περιορίζει στο ελάχιστο τις πιθανότητες τραυματισμού ενός πεζού αν την ταχύτητα κίνησης δεν ξεπερνά τα 35 χλμ./ώρα.

Ανάλογη είναι και η λειτουργία του Adaptive Cruise Control, το οποίο αναλαμβάνει να διατηρήσει σταθερή την απόσταση του αυτοκινήτου από το προπορευόμενο όχημα, να το ακινητοποιήσει αν αυτό χρειαστεί και να ανακτήσει την αρχική του ταχύτητα κίνησης όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με τα νέα χρώματα αμαξώματος, τους ενσωματωμένους δείκτες κατεύθυνσης τεχνολογίας LED στους καθρέπτες (V60, S80), τις νέες ζάντες, το ανασχεδιασμένο τιμόνι και τους αναβαθμισμένους κινητήρες diesel D3 και D5, διαμορφώνουν τρεις ξεχωριστές, για την κατηγορία, τους προτάσεις.

auto.in.gr

Γράψτε το σχόλιό σας